Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 446 ggr
Veronica
0

Klumpen på promenad

Idag filmade jag klumpen när han gör lite "manliga" saker på promenaden, filmen finns här:

http://www.chaoticas.com/MOV03100.MPG

Den är på 10 Mb, så det kan ta ett tag få hem den om ni sitter med modem =)

Amor vincit omnia

Faxlin
0

haha, den var bra Veronica!

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AmmiG
0

*S* Vilken syn för dom som ev. såg er på promenaden! Tycker han möjligtvis att Kiara ska sätta lite fart och bjuda hem honom?

Faxlin
0

haha, han är välkommen hit nu Ammi, jag lovar. Ska bara lyckas hitta på telefonnummret till Veronica och höra när jag får låna honom några dagar. Och så komma på hur jag ska få hem honom också.

Audiatur et altera pars

AmmiG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bjud över Veronica på kaffe eller te, kanske en smörgås Fundersam eller annat smaskigt! Förutsatt att hon tar Klumpen med sig, givetvis.

Han vet ju hur man flörtar med en hona. Att vi inte hade samma åsikt om hans flört (bild) denna gång, är ju en annan sak. Syrran är ingen bra partner, men hon ser ju glad ut!

Faxlin
0

haha, ja tänk. Kommer du ihåg vad han bet sig fast. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Jo, han tog ett rejält tag i nacken. Skrattande 

Synd för honom, att han inte fick ha lite skoj oxå, men si det får man inte ha med syster sin.

Faxlin
0

haha, nepp någon hejd på snuskigheterna får det vara. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Gud va söt och rolig han såg ut på filmen. Ja han verkar vet hur han ska göra när han ska gnida sig fram Skrattande

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Veronica
0

Han luktade inte iller efter det….utan krut! Tydligen hade någon smällt smällare precis där =) Det var mycket folk ute denna kväll (sista april) så promenaden tog dubbelt så lång tid som den brukar, alla skulle ju fram och fråga =) Han är jätteduktig på att gå i koppel när man har Donna med sig, vet inte hur han är utan hund dock =)

Åsa: Jag har tid att komma med Klumpen i eftermiddag (om det inte är för tidigt) annars har jag inte tid förrän till helgen…..

Amor vincit omnia

Roxanne
0

Åsa! bjud hem Veronica nu :D snälla Oskyldig

Mangafreak
0

Tur att han inte verkade bli rädd för raketerna som smällde. För att inte tala om hur irriterande den där pinglan måste vara :)

Men han var hur söt som helst :)

Roxanne
0

MangaFreak: han var nog så fullt upp med sitt :P.P:P:P

Faxlin
0

Du kan komma när som helst. Nästa helg blir för sent. Då har Kiara gått för länge.
Men nu är ju klockan mycket. Hinner du nu? Eller har du något annat för dig?
Kram

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

Veronica!! Åk till Åsa nu SkrattandeOskyldig

Faxlin
0

Tyvärr hade Veronica jobbat och vr nu trött. Så vi får lösa den här parningsfrågan någon annan dag.
Så eran väntar drar ut på tiden lite tyvärr;-)

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

:O:O:O när ska hon paras? inte nu i veckan?Skrikandes