knasiga bilder
naaaaw,vad söt :)

jättesöt bild!

den va jätte fin, vilken fin dam hon ser ut att vara…saknas bara te koppen

du menar att någon har snott den lilla godingen och hans kompisar? vem kan göra något så grymt..han va så underbart söt. ser ut som han leker kurragömma med sina syskon
Sterix oxh hans kompis Obelix bodde på ett naturbruksgymnasium och vart stulna samtidigt som ett gäng andra djur. De har letat länge nu……
Amor vincit omnia

fy vad lågt, hoppas dom kom eller är hos någon som tar hand om dom. det är väl de ända man kan göra när sånt händer..men jag blir så ledsen av sånt.

Belsen är så fin när han ligger där helt utslagen..han ser stor ut! hur stor är han?
Han är inte så stor faktiskt. Vägde precis och ca 1455gr är inte så mycket.
Kameran har gått sönder men jag kommer att köpa en ny, kanske redan imorgon, men iallafall under veckan som kommer. Jag kommer då att lägga en bild på alla fyra illrarna i mitt foto album så kanske ni kan se skilnaden.
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Susanne..*längtar* efter att få se lite bilder på nika och turbo.. som ju är mamma och bror till mina tjejer… hojta till när bilderna kommer! 
Här är iaf en bild på turbo som jag knäppte i sommras.. hoppas det inte gjorde ngt att jag la in den..? ville bara visa hur vacker han är.. (trots att bilden inte är den bästa)

Vad säger du Sussi, ska du läga ut dem i fotoalbumet? Men här ute på forumet då? Knäpp många kort så kan du lägga på båda ställena.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

förlåt susanne..jag blandade ihop era namn! jag visste ju att det var så.. hjärnsläpp!!
jag får njuta av bilder på snotra!

mer roliga bilder vill vi se..

jättesöt bild på Malolo! 

Den var bra Ronja! För precis så är det..

vilka underbara bilder…jag blir så glad när man ser dom…

Ohhhh, sååå söta bilder.
Audiatur et altera pars
samma här underbara bilder!

vart hittar man en sånhär mössa?????
inne på www.ferretstore.com kan jag inte köpa den…vill ha den till nisse nu i vinter.. den e så söt

*Asg* Gud såååå sött. Vet inte, men det ser ut som om bilden är plockad från ett företag. Så antagligen kan man beställa därifrån. Kan ju säga att jag blev lite inspirerad till att göra en själv föratt utsätta mina älsklingar för lite modell jobb. hihi
Audiatur et altera pars

jag vill med kunna….om du gå in på länken www.theferretstore.com finns det en massa häftiga saker men jag kan inte beställa
jag som får lön imon…

Vad vill du kunna? Beställa eller göra själv? Jag kan testa att göra något om du vill och visa bild sedan på resultatet.
Audiatur et altera pars

ja gärna..jag vill både kunna göra själv och kunna beställa..

Var in och tittade på sidan. Så mycket roligt det fanns.
Nu behöver jag bara hitta någon som är riktigt duktig på engelska som kan översätta ett brev åt mig. Så kanske de ställer upp och sponsrar mig till yran.
Audiatur et altera pars

jag e lite bra på engelska men det finns bättre..hoppas du hittar någon..

Ja, jag också. Vore inte helt fel att bli sponsrade av dem.
Audiatur et altera pars
åh jag vill också testa att sy iller.. ehum.. mössor!!! 

Ja, vad bra. Gör det så får vi se hur de blir. Kom precis på att jag glömt bort att mäta mina tröjor.
och mina illrar. Vill inte väcka illrarna nu. Men tröjan kan jag mäta.
Hmm, nehe, måttbandet är i sovrummet ihop med en lättväckt Sanna, får se till att komma ihåg detta i morgon.
Audiatur et altera pars

Det är så sött, men Malolo hatar allt förutom selen som man lägger på henne. Hon blir sur och brottar bort allt. Får alltid brottas med henne när jag ska ta bild på henne och tomtemössan. HAr två flugor också och dom har hon faktiskt på sig utan att försöka ta bort dom. Men hennes fleece jacka tar hon av direkt.
varför har man kläder på illrar? undrar samma sak med hundar
nisse ,varför kan du inte beställa??det är ju bara att registrera ditt konto.
mvh anna

#47 undrar jag med som inte ens har täcke på mina hästar

#48 vet inte vaför det inter går..har försökt…
Åsa: det är lugnt vet du, sitter bara här med virknål och garnnystan och väntar 
nejdå, skoja bara.. för min del behöver du som sagt bara mäta tröja, om du vill. Jag är ändå inte så duktig eller händig så att jag kan få det jag virkar som jag själv vill.. 

haha, vilka sötnosar.
Audiatur et altera pars

jätte fina och roliga bilder…fortsätt så…det kommer fler på nisse snart..

Det ser vi fram emot. Tänk att man aldrig ser sig mätt på iller bilder.
Audiatur et altera pars
edit: klart att det inte kan vara Tengel som är med på bilden #56 - jag hade ju honom själv i knät när jag fotade..
hehe, vilket kanske inte var så populärt men det var ju svårt att hålla sig till enbart en iller! 
ahah tog inga kort på Tengel med en whiskey flaska

shysst..saknar bara fjärrkontollen:-) dom e så roliga ibland…önska bara jag veisste hur nisse tänker när han hoppa på alla fyra i soffan…fram å tillbaka..

*asg* vilka härliga bilder-eM- Du är inte ensam om att ha en hel bunt såna kort..en del jag har finns nisse inte med:-( han va snabbare än blixten haha

Härligt det är när de nästan försöker krypa in i kameran. hihi
Audiatur et altera pars
vad söta bilder alla har

Det var en mysig bild Madde.
Audiatur et altera pars

Här kommer några bidrag till knasiga bilder
Se sonens snabba agerande. Han är så van att det poppar upp en iller och snor mat från hans tallrik nu. När det är frukostdags så sitter det alltid en Turbo och äter upp flingorna ur Rasmus tallrik. Sedan traskar han glatt över till dotterns tallrik och dricker hennes mjölk. Sonen har yoghurt i tallriken och det är ju inte lika gott !

haha, vilken liten matfriare du har. Du är säker på att du inte tycker det är jobbigt med en matstjälande Turbo?? Jag kan ta över honom vet du. hihi
Audiatur et altera pars

haha.. hade inte väntat mig någon annan kommentar från dig. NÄÄÄ mattes Turbo stannar här!
Idag har jag flyttat runt lite, jag köpte en begagnad tvåvåningsbur igår och inredde den. Nu har jag tagit den gamla kaninbursbotten och ställt den under kökssoffan med massa filtar i. Medans jag försökte göra iordning den så hoppade en knasig Turbo upp och poppade och hoppade … han högg till slut tag i filtarna och hängde i dem i luften. Han är för rolig ibland.

*Asg* Va? Hade du förväntat dig den komentaren från mig?? Nu förstår jag inte alls. Jag som bara vill vara snäll och erbjuda grabben ett hem. hihi
Visst är de härliga när de sätter fart och busar. Inget kan göra en så glad som det.
Har du någon bild på buren du fick tag på? Vore skoj att se.
Audiatur et altera pars

usch vad jobbig du är! Ska gå och leta rätt på kameran..

haha, jag tycker om dig också. För visst var det så du menade ditt inlägg va?

Audiatur et altera pars

Ohh, det är en likadan bur som jag såg att Sussi hade. Vart får ni tag på dem? Vad fick du ge för den?
Ursäkta alla frågor.
Och japp, jag tolkar det precis som jag vill. Så jag håller fast vid att jag tycker om dig också. *Asg*
Audiatur et altera pars

Det var en bekant som skulle sälja den. Så jag köpte den för 500 kr.
Annars vet jag att Sussi köpte sin på fäboden begagnad.

oki, då vet jag;-)
Audiatur et altera pars
#90: Det där med korv känner jag igen väl med Benjamin. =))) Kul kort du hade tagit Luna.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#93: Vad duktig han är. =) Tänk om alla illrar kunde äta så. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Mattes lilla bebis som satt fint stilla också :) Han är inte lika sprallig som Hapsis som vill inte sitta still utan ska jämt klättra på axlarna.

Ohh, vad mysig bild. Sitter som en riktig gentleman och äter. ;-)
Audiatur et altera pars

#90 vilken härlig bild! ser ut att tänka *min!! baara min!!*