Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 500 ggr
Pandae
0

OT Piercad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag var jag iväg och piercade mig..en Madison blev de, och den är så snygg:D

Dock var det en liten fisk som tyckte att den var intressant som stack ut mitt på kroppen>_< ha ha:D

(det är piercingen under halsen eller vad man ska säga…:)Skrattande

holtz
0

Vart gjorde du den, och hur mycket kostade den? :P Flört

babsan
0

vad häftig =) snygg oxå ;)

Pandae
0

#1 Den kostade 450:- men då ingick inte tvålen (för jag hade redan en hemma) så 500 hade de blivit med tvål:) Jag gjorde den på Anatomorph i Malmö. Om du inte bor nära, så ifall du vill göra en så hör dig runt bland piercare för att veta vilka piercare som är BRA på surface, finns många som kan göra (men dom kommer inte vara långvariga isf) Så därför är det väldigt viktigt att man hittar en piercare som är super på de:)

#2 Tack=D

Norrskenets
0

va snyggt=) gjorde det inte ont?tänte eftersom det är ett sånt känsligt område

[jenkass]
0

oj snyggt! hoppas den läker bra för dig!

holtz
0

Jo, skulle de va så så skulle ja först och främst snacka med Tribe i Götet.. Dem har gjort mina och litar på dem helt ut ;)

Stinko
0

Haha, din jävel :) Jag vill också göra en madison.

Hoppas den vill läka och inte stöts ut bara. :o

Pandae
0

Antagligen väldigt liten risk att den stannarLedsen Men har också fått veta att den piercaren jag gjort mina förra surface's hos är riktigt usel på de så jag får hålla tummarna…fick en massa tips med…tex att man kan ta sån tejp (sånt man köper på apoteket för huden) och sätta över piercingen när man söver, för då "trycker" det och ska hålla den på plats:-)

#6 tribe har jag hört gott om:-)
Kan alltid kolla med med han på anatomorph om han vet någon i gbg som e bra:D

#4 Jag tror inte att någon piercing gör ont på mig längre…jag har runt hmm….22 nu och har haft ca 15 till (och de flesta har inte varit i öronen) ha ha:D… fast iofs..jag vill ha fleer^____^

#7 du borde göra. de är as-snyggt:P

Stinko
0

Hehe, jo, har tänkt det i ett par år, men för det första är det dyrt. För det andra har jag redan 4 piercings att läka varav 2 av dem är infekterade, så …
Det lär dröja ett braaaaa tag, tyvärr! :P
Men jag är sjukt avundsjuk nu skall du veta!

Pandae
0

#9 för dyrt:O? 500kr…de är ju som vilket piercing som helst…nästan:P
Ajaj infekterade piercingar är inte bra…vilka är de som är oläkta?

Ha ha:P

Stinko
0

Jo, för mig är 500 dyrt för en piercing. Hehe, brukar ju annars göra det själv så då jag väl måste gå till piercern så känns det hårt att vara tvungen att betala… :P

Tror dom tar 600 för det här om jag inte minns fel.
Men någon gång…då måste det bli av.

Det är min earl, (mellan ögonen) gjorde jag i början av dec '06. Inte läkt än, litet infekterad men är bra till och från.
Naveln håller på likadant.
Sedan har jag ju nyss gjort två off-centre labretter som jag måste försöka läka också, hehhe… :o

Pandae
0

haha oki…jo syrran har gjort några på mig…men eg så blir de bättre gjort hos en piercare…
själv piercar jag bara andra..inte mig själv, de vågar jag inte…jag är sjukt kass på att titta i en spegel och göra något (iom att de är spegelvänt) är ett under att jag ens kan sminka mig haha

Naveln hade jag sjukt mycke krångel med, tog 2 år innan den läkte helt:( sen hade jag 3 i naveln, men de två på sidorna stöttes bort..grrr

aaaah:P… men labretter e ju inte så svårt att få läkta…fast de kjan ju va problem om man redan har infekterade piercings>_<

Stinko
0

Jasså? Själv piercar jag heldre mig själv än andra, för skulle det bli fel på någon annan är det inte så roligt… Brukade iofs pierca andra förr men är inte såå pigg på det längre, men händer väl ibland bara.

Navlar är såå kul att läka. Eller hur? :) Jag hade en förr också, även den tog hundra år att läka…

Nej, det är inte alls svårt, men som du säger, har man andra som är infekterade är det ju inte det lättaste. Har ju även varit förkyld i 1 månad för inte allt för länge sedan. Blev typ nyss helt frisk! Det har ju inte varit det bästa för mina piercings…

Pandae
0

Jag piercar andra och innan säger jag till dem att de är på deras eget bevåg;) betalar nålar själv och tar inte betalt för de så…änsålänge har inget fel hänt (en lite sne piercing i örat)..
förutom en tjej som inte berättade att hon hade total järnbrist (så hennes blodådror hade inget motstånd alls så råka gå rätt igenom en blodådra) men de va en sån som inte syntes..menmen..:P hähä.. de sprutade rätt ut som i en film haha

jag hatar navlar, dom e så jävliga! haha

nej usch de förstår jag:/… förkylning är inte alls kul.>_<

[jenkass]
0

japp tribe i gbg kan jag verkligen rekommendera! har gjort alla mina piercingar där (förutom de jag inte gjort själv) och de är supertrevliga och det ingår alltid med tvål/rengöringsgrejs i priset!

Pandae
0

de är bra:D blev så förvånad på anatomorph första gången att tvålen ingick..de har de inte gjort där jag piercade mig innan:P

Stinko
0

#14:
Det brukar jag också säga till om, jag menar, jag kan en del, men det betyder inte att jag är proffisionell piercer. Köper in kanyler billigt, men tar ändå kanske en 100 kr då det väl händer att jag sticker någon, men de alldra närmaste får iaf gratis, det kan jag bjuda på :P

Hahaha! Snyggt, det hade jag velat se. Piercar du henne en nästa gång får du ha filmkamera i beredskap. :)
Har en vän som bara älskar blod, hon blir bara glad då det blöder och VILL nästan att man skall träffa en blodådra, hehe, vilka vänner man har. :)

Näe, tell me about it ;)