they did it again!
Var borta exakt 2 timmar idag. På den tiden har de (rickie?) lyckats välta och total slakta 3 blomkrukor ur mitt fönster. och som inte det vore nog. Nån (rickie?) har släpat upp sitt byte (blomman) och lagt den i soffan, den VITA soffan. där han sedan gått loss på den. Sen har någon även puttat ner routern i bajslådan, och sen har någon (molle?) bajsat på den, så de runnit in kiss å bajs i hela den. Jäkla unge. Enda gången han går på lådan är i ett sånt här läge! nån som vill ha dem? jag kan frakta dem över heeeela landet!!
haha det är inte lätt att vara illerägare ibland
har du inte sett till att de inte kommer upp i fönstret?

Haha, det var det roligaste jag läst på länge. Fick hålla för munnen för att inte garva högt på jobbet… :-O
jo det har jag…de har aldrig lyckats ta sig dit upp innan….måste vara rickie houdini i farten igen…jag lovar, han kan verkligen flyga
#4 han klättrar inte på gardinerna då

ja buffy, dörren är alltid öppen för dig
#4 har inga gardiner 
Jadu jag är förvånad att dina inte kommit upp där. Det första flickorna gjorde va att springa runt på fönsterbrädan. Så det va bara att plocka bort allt därifrån. Bianca tog ju sig till tv också. Hihi

Är det Sara som underskattar busarna? Eller är det busarna som underskattar Sara? Jag tror mer på det första :P

Haha! Vilka härliga småttingar..
härligt :)

hehehe…känner igen hur hjärtat pumpar varje gång man sätter nyckeln i låset..man nästan smyger in..helst blundande. OM det mot förmodan inte hänt något så börjar man med gråten i halsen leta efter en död eller iaf skadad iller. Ser världens scenarior framför mej..fastnat bakom element eller kanske instängd nånstans. Då man kryper runt med kläderna fortfarande på sej så känner man plötsligt att man är iaktagen..då står den älskade underbara där nyvaken och glad över att jag leker med henne..=) Full av energi då hon sovit sej genom alla långa timmar då mamma varit på vift.
Ska som tur är få nytustat snart. Sen kommer jag göra om annorlunda. Direkt från början skruva upp alla såna saker (routrar mm) på väggen. Trådlösa telefonen har hon lyckats dra ner i bajslådan..men inget ovanpå eller under då som tur är..=)
Haha, känner igen det där :P jag har inga blommor alls nu för tiden xD
hehe ja sarae du vet vart du kan skicka molle=)