Rickie Houdini
jag vet inte vad det e för nått jag fått tag på, men rickie e banne mig ingen iller…han e värre än så. Värsta houdini!
Idag hittar jag honom sittandes uppe på min garderob,. den är alltså 2 meter hög och det finns inget han kan ha klättrat på för att ta sig dit. Men likaväl så sitter han där, och puttar förnöjt ned kuddar på molle som står nedanför- Några timmar senare sitter han plötsligt på mitt köksbord. Där han aldrig har tagit sig till innan. Efter det så dyker han upp i min frysbox, när jag vänder ryggen till för att lägga kött på diskbänken. jag fattar inte hur han gör det!!! han e helt otrolig å jag håller på att bli tokig! det kommer aldrig gå att illeräkra för honom!

haha vilken smarting;) du får ta och sätta upp spion filmkameror eller nått så du kan se hur han gör hehe
ha ha:D vänta bara snart kanske han trollar bort någon också:O

Shit. snacka om mardröm att ha en sån iller. Själva har vi fönsterbrädor med blommor på kanske 50-60 cm ovan golvet, dvs extra låga fönsterbänkar. Är livrädd att Leo plötsligt ska visa att han kan hoppa. Blev inte direkt glad nrä jag märkte att han utan problem tog sig upp i soffan. Det har inga av mina illrar klarat förr… *suck*
#3 oj de fönsterbrädorna ligger nog rätt illa till ;)
ja här hemma har vi ett klättermonster oxå. hur kan man va så liten å komma upp på hatthyllan, disbänk, datorbord, fönsterbrädor, tv ?
här hemma måste vi putta bort alla möbler som står nära fönster när vi åker hemifrån och det får inte hänga ner några gardiner eller kläder…
Han kanske är släkt med Kent´s Crystal… Hon är makalös!!!
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

haha, vi har också en apa här hemma, :)

haha..Tur du upptäckte honom i frysboxen.
Jag letade efter Grynet en dag då jag kom hem..gick in till badrummet som är älsklingsstället..men ingen tjej där inte..precis då jag ska därifrån så "ramlar" en tvättmedels flaska ner uppifrån tvättpelaren. Ett glatt ansikte tittar fram mellan sköljmedlen..Hinner knuffa ner en av dom oxå innan jag hinner ta ner han. SOm tur är hade jag fårskinn liggandes under där..annars hade dom antagligen gått sönder….till någons enorma glädje gissar jag…
en annan favorit är att snabbt hinna in i diskmaskinen. Sen dyker skallen upp mellan gallren och hon försöker nafsa mej medans jag tömmer ur.