Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 406 ggr
Faxlin
0

Handgjort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Titta vad vi gjort av en vanlig vinflaska. Användningsområdet kan vara många;-)
Malin blev glad över den i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

DG
0

Jättesnygg!

elinn
0

Haha fan va cool =)

En sån skulle jag oxå ha blivit glad för =)

TottsiGirl
0

Wiie vad fin! Vad duktiga ni är! Men vart har du hittat en sån vinflaska?! :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

Hmm, på systembolaget kanske. *fniss*

Ja, den är riktigt häftig. Fast häftigare i verkligheten. Har en blå katt (vinflaska) här hemma också som nu alvarligt riskerar att bli en lampa. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Åsa. Kan du inte skriva vad vinet heter oxå, de små systembutikerna har ju inte lika stort sortiment så man kanske måste beställa.

AmmiG
0

Kan förstå att Malin blev glad åt den. Snygg!!

Funderar på sladden inuti lampan…om man fyller lampan med färgad sand (finns i välsorterade blomsteraffärer), så skulle man kunna dölja sladden.

Faxlin
0

Jag kommer tyvärr inte ihåg vad vinet heter. Bara att det är vitt och inte var gott. hihi

Vi har tänkt köpa dekorations sand i svart och vitt, för det var vad hon ville att hästen skulle vara. en skäck som hennes dixi. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

#7 Det kommer att bli jättesnyggt! Förväntar mig foto på skäcken.

Faxlin
0

haha, japp ska fixa det så fort jag kommit ihåg att köpa sanden/stenarna. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Ja måste hålla med dem andra att det är en superläcker lampa. Som sagt allt hänger på fantasin. Och ni har verkligen utnyttjat den. Hoppas på kort när ni har haft i stenarna så man får se det hela. Blir säkert ännu häftigare.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Du skulle se den lysa på kvällen Madde, så häftigt. Svårt att fatta att vi gjort den själv. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Åsa: Har du lagt ut lampan på Katter? Det finns ju vinflaskor som föreställer katt.

Faxlin
0

Nej, jag har inte lagt ut lampan på katter. Har en blå sådan kattflaska här hemma faktiskt. Det blir nog nästa lamp projekt. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Jag har en blå och en orange. Tror det ska finnas en röd oxå.

Det har funnits en svart, men den är ute ur sortementet. DEN (givetvis) hade jag velat haft!

Faxlin
0

haha, ja självklart är det så att man vill ha det som inte finns kvar. Såg en såå snygg flaska på finlandsfärjan förrut, undrar om den finns kvar. Den var som ett skepp, otroligt vacker. Jag som aldrig brukar schoppa på systemet men undrr om jag inte ska dit sedan och kolla efter någon snygg flaska. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

#15 Hade det varit jag, så hade jag antagligen köpt den. Gör en lov på systemet ibland, bara för att se om dom har några roliga eller snygga flaskor. Vin köper jag vanligtvis för att jag vill ha flaskan. *S* Om det är drickbart eller ej, visar sig den dagen man öppnar korken.

ferretgirl
0

Vilken snygg lampa du fick.

[Luna]
0

snyggt. !!!

Faxlin
0

Tack så mycket, nu var det ju tyvärr inte jag som fick den utan dottern. Så jag får gå in på hennes rum och njuta av den. hihi

Audiatur et altera pars