Illervalp 12 veckor
En av illervalparna har blivit avbokad & finns ännu kvar hemma hos mig, uppfödaren.
Leveransklar, vacc, chippad, vetbes.
Det är en brun hane! Bilder från uppväxten finns på adressen:
www.freewebs.com/leeloosilller
Skriv via pm, ring eller maila om du är intresserad! Det är bra om du berättar om tidigare illervana eller djurvana, hur du bor alltså hur valpen ska få bo hos dig & om du har erfarenhet eller har läst på mycket om iller. Valpen finns på Gotland men transport till Nynäshamn eller Oskarshamn kan ordnas.
leeloosiller@yahoo.se
070/1472370
0498/400488
mvh fam. Lindahl

är det Anders?=( han spm är såå fiin

#1 Nej, detta är brorsan. Men minst lika fin :) Och Anders heter Rasmus nu.

putt

adressen ska vara
Hoppas snyggingen får ett bra hem snart :-)

Ojj skrev fel hehe, hur går det med Rasmus då?=)

puttar
putt

putt
#6 Det går bra, lite tuggad på bara :) Du kan se honom på roffes.blogg.se

På fredag kommer vi att åka på semester en vecka, men valpen finns ännu kvar!

#9 Ska gå in och titta på honom=)
#10 hoppas ni får det bra på resan=)

Huga va söt han är=)

#13 javisst är han & väldigt sällskaplig av sig också, hoppas att han snart ska hitta ett lämpligt hem där han får mycket uppmärksamhet & kärlek!

*håller tummar och tassar här hemma för honom=)*

#15 vi tackar så hjärtligt!
putt
Synd att jag inte har råd att ta både Charlie och honom, för denna kille är också såå fin!=)

puttar lite mer=)

Här kommer ännu en bild på valpen som längtar efter ett nytt hem, han är lugn & go men hittar på en del hyss ibland (han är ju en valp & dessutom en iller!). Snäll & charmig, går oftast på lådan, i alla fall när man kollar.
Är social & sällskaplig.
Vill hitta ett långvarigt & tryggt hem där det finns mycket kärlek & tålamod!

Huvva va söt han är, hade inte jag satt stopp efter Saffi så hade jag tagit killen också. Hoppas du hittar ett hem åt han snart=)*Saffi hälsar*
ja jag vill ha en till men jag vill ju ha en tjej=/
Ååh, vad söt han är!=)

Javisst är han! Vacker!

va synd =( hoppas ni hittar ett nytt hem åt honom snart, lycka till !! =)

putt
*putt* Hoppas grabben får ett eget hem snart.

putt hoppas jag också=) han är ju så fin

#28 & #29 jo vi får hålla tummarna! tack!
ååh…suck…ni måste sluta med valpis trådarna…jag kreverar ju här!

#31 jo vi ska sluta snart!
Måste ju bara hitta goda & lämpliga hem till de små först!

ooh va söt han är. Önskar jag hade möjligheten till en till. Kanske Grynet skulle leka mer med fyrbent än med 2 bent..=) Mamma har inte riktigt orken..vilket säkert märks på hur sällan jag är här..Tar på krafterna bli mamma igen…=P

putt
*puttar*
Hur går de för valpisen?

putt

#36 jo, han är ännu kvar här hemma hos mig & illerflocken. Söker fortfarande ett eget hem, en egen husse, matte eller en hel familj!

puttar
#9 NAWWW! Jag hittade roffes blogg! Underbar ju!

undrar vad jag gör fel, kommer inte in på roffes nu..
prova den ;)

yes! thx
vem e roffe :D ?

hur går det för Saffi´s brorsa?
#44 roffe är "saabas" andra kille ;)
rasmus är hennes tredje tror jag.. och roffes adoptivbarn.
supersöt blogg :)

#47 Tack!
det var jätte bra saaba :D

ja roffes blogg är så söt! Älskar att titta på bilderna & läsa om de små! 

Oj, ni gör mig alldeles 
Han ska bo här tills Anders kommer. Hans mamma är bortrest så det är synd om honom. Och jag har ju päron så det räcker och blir över, varsågod säger jag.. ta ett päron!!
haha, älska den meningen!
haha klockrent
det är bra, suverän!

puttar

puttputt

tack! & puttar upp igen

PUUUUUUTTT

putt

Får man fråga vad han kostar?

putt

Vad kostar han? =)
golf.ifokus.se

Ååh, så lik brorsan!

#63 PM:a och fråga för det är det hon vill att man ska göra.
lättast skulle ju vara att skriva priset här i annonsen så att folk vet redan då om det är för dyrt eller inte

puttar

putt

putt putt/ Saga och Saffi ville också putta=)

Putt, verkar finnas kvar

han finns kvar ænnu! Åker med till Flygande illern imorgon.. æven brorsan, tomten finns kvar..

puttar
putt

putt borde va så lätt att få iväg dom för dessa valpar är verkligen mysillrar med mycket energi. hoppas dom får nya hem snart=)

om vi byter ut tomten mot Fat boy, tror du Kent märker nåt då?? 

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#77 nej nej nej, det ska nog gå bra ska du se!!? 

va fina bilder, så söta=)
hade du inte bara en valp kvar för en stund sedan?

haha, Den första råkade väll gå in i en kopierings maskin, så var bläcken slut. HAHAH 
hujja vad nära det var att tomten fickfölja med mig hem..Lee du får inte ta med såna där sjukt söta i närheten av mig..jag harnästan dåligt samvete nu..:) Om inte situationen varit som den är med bilbo hade jag inte tvekat en sekund..så fin!

fy tusan vad jag är sugen..!! jag har ju pengar, tid och illervana sen tidigare.
Ja killarna var verkligen fina…

Oh, var de med på flygande illern. Vilken tur jag inte såg dem. Då hade jag fått en med mig hem tror jag. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ja grabbarna e jätte fina och med ett härligt temperament, mogna lugna grabbar:-) och krafsade inte hälften så mkt som far sin under resan i transportburen :-P

#82 inte ha dåligt samvete, han kommer nog hitta hem till slut!? 
hihi söta ni är!

bara att ta kontakt om intresse finns, som sagt!
har du en eller två illrar kvar???? för först har du annons om en sen börjas det surra om en annan`?

#89 Har/hade en brun & en tomte! Svårt att hänga med i svängarna kanske… Ursäkta för en rörig annons!
Den bruna valpen är nu bokad! Tomten har också ev. hittat ett nytt hem. Om det sker några ändringar kommer en ny annons att läggas in!
DENNA ANNONS GÄLLER EJ LÄNGRE!!!
Vad skönt Lee! Hoppas dom kommer till bra hem nu, och att mamma stacy äntligen får lite lugn o ro ;))

#91 Tack! Ja, det hoppas vi också! Såklart!
Mamma Stacy behöver lite semester, tomten har nu börjat att snutta på hennes öra! 
ja det har vare lite rärigt tycker jag =)

Va skönt=) finns dom ev nya ägarna här inne? dom får iaf verkligen fina killar=)