Lillstrumpa
Idag fyller vår älskade Lillstrumpa 1 år
hon är född 6 Maj 2010 på Gotland hos Malin, Murgrönans Illeruppfödning. Jag min sambo och våran Hobbe åkte över till Gotland den 30 juni 2010 och träffade Malin och 4 små underbart söta valpar som fick åka med oss till Stockholm. Jag var nervös för att Hobbe och Lillstrumpa skulle börja bråka så det första jag gör är att ge Hobbe till Malin som hade lovat att hjälpa oss med presentationen. Allt gick superbra på Gotland (viken vacker ö) men sen när vi kom hem så var Hobbe inte helt nöjd och släpade runt lite på Strumpa och stackarn skrek och skrek. Först var vi nervösa men hade konstant kontakt med Malin och hon försäkrade oss om att dom betedde sig som illrar gör. När Hobbe tillslut efter någon dag tog den skrikande Lillstrumpa i nackskinnet och lyfte upp henne till sig i hängmattan och började tvätta henne, då kunde vi äntligen koppla av. I dag är dom bästa vänner och busar & sover tillsammans Lillstrumpa älskar sin "storebror" Hobbe och så fort hon hör honom springer hon som en liten toka för att komma till honom så fort som möjligt.
Jag kommer fylla tråden med många bilder på Lillstrumpa & Hobbe 
# 4 Tack Mormor hälsar Lillstrumpa 
Är det Lillstrumpas kull på bilden?
# 4, 6, 7 Lillskruttan så härliga bilder tusen tack
Älskar bilden med din vovve och Lillstrumpa.
På bilden Lillstrumpa har slocknat efter att ha lekt med sin bror Uno (han heter Dexter nu) Tycker att det är en jättehärlig bild förstår inte riktigt hur hon ligger i hängmattan men det är väl typiskt illrar att sova i konstiga ställningar 
Grattis!
Sara
Grattis.
Så söta så :) Grattis lilla lillstrumpa!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Grattis!
De är så himla fina båda två.
Hurra Hurra Hurra!!! Grattis världens finaste Strumpa! :)
Jag har hört mkt om denna ljuvliga dam! Så söt är hon :)
# 32 Lillstrumpa hälsar och tackar
Jag tycker så mycket om våran lilla tös. Hon är så mysig, när vi sitter i bilen så vill hon alltid vara närmast mig och lägger sina tassar på varsin sida om min hand eller så rullar hon ihop sig och har alla fyra tassarna i min handflata 
På bilden, så här mysigt har vi i bilen
Så bedårande vackra dom är :-)
# 33 Helt klart är hon det, Dexter är jättefin och kanonsöt
jag mitt teckniska nöt försökte ladda ner eller ladda upp eller vad det heter ;) en film på Dexter och Lillstrumpa på Youtube så jag kunde lägga den här men datorn bara stod och tuggade o tuggade så vi får väl se om det blev något annars gör jag ett försök igen när jag kommer hem (är på landet nu med segt internet). Dom är så söta bara 10 veckor gamla på filmen :)
#35 Tusen tack vad gulligt av dig 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Japp nu är det dax för ett försök med filmen det är alltså Lillstrumpa och hennes bror som då hette Uno nu heter han Dexter och bor hos Sophey här på forumet dom leker på våran balkong i Vaxholm 10 veckor gamla.
Duktig du är Nussen!
Urrrsööööt video! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lillstrumpa är verkligen dösöt!!
# 40 Tusen tack vad gulligt av dig att säga så hälsar Strumpis (och matte) 
#48 Hon blir bara vackrare och vackrare med åren 
VIlken snygg dam!
# 53 Lika fin som hennes bror
Har du något nytaget kort på honom så får du gärna lägga in det här.
#54 Nu blir hon riktigt mallig våran lilla fröken 
# 55 Tack
Jag ska tänka på era ord nästa gång fröken börjar kloa på soffan och hämta styrka ur dem medans jag river mitt hår ;) hon är fin, hon är fin, hon är fin 
#57 Hihi han sover lustigt fortfarande ser jag 
Jag bara måste lägga in den roliga bilden på Dexter när han bodde här och hade somnat på golvet han var en riktig sömntuta 
Puss puss hälsar Lillstrumpa till sin storebror 
Har ni det bra "därnere"? det börjar väl bli skönt väder nu mycket varmare än här kan jag tänka

#59 Den var ju underbar, förstår att hon är nöjd! Var har du hittat den? :)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#60 Hej så roligt att se honom & dig:) lägg gärna in massor med bilder på honom :). Det var vi som hämtade Frankie på Gotland så jag ska ha någon liten valpbild på honom som jag straxt ska leta fram :)
Hittade två här kommer den första om nu inte min dator pajjar :) den tänker och tänker och tänker ;)
#61 Dom leker som små tokar med den här hemma och den är riktigt stor så alla 3 kan sova inuti den :) Jag köpte den här.
http://grand-prix.se/36290-trixie-lukas-klosgrotta-p-8065.html
Här är en bild på när Hobbe upptäcker att den är mjukt och mysigt
#64 Vilka spiror :D

Är så sjukt sugen på musen, illrarna desto mer! Försöker dock att inte handla massa till dem förens jag gjort en redig utrensning här hemma, kan väl erkänna att det verkligen behövs..:/
#65 Gamla gubbar har fina ben hälsar Hobbe 
#66 Dexter får komma hit och leka när han vill 
#67 Men utrensning är ju tråkigt ju ;) shopping är mycket skojsigare 
#68 #69 Härligt att höra att han får stanna:) Lillstrumpa är precis som Frankie speciell, så himla smart och snäll vår älskade lilla tjej :) underbara bilder lägg gärna upp fler :) Roligt att han fungerar bra med din systerdotter, hihi skrattar?
På bilden :
Lillstrumpa har precis kommit hem och jag försöker ta kort det är först på bilden som jag ser att hon försökt "bita" fjärrkontrollen :)
#1 Då fyller hon år samma dag som jag då! :D
Grattis finaste Lillstrumpa :)
Välkommen till ferretplanet.se :)
Grattis lillsyrran!!🥳 Massvis av hälsningar från brorsan🤗
Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian
Grattis på födelsedagen Lillstrumpa! Hon är ju jättefin ^_^
#82 Tusen tack hälsar Strumpa :) Visst är hon underbar :) Hon ligger här hos mig i vardagsrummet nu och väntar på att jag skall klippa hennes kycklingvinge och åtta kycklinghjärtan. Hon ligger i musen hon fick på sin 2 års dag som jag såg att jag hade lagt in en bild på i inlägg #59 herregud så tiden går

Hon är ju så söt! Grattis i efterskott :-)
Grattis lillstrumpa!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#84 # 85 Tack vad gulliga ni är ❤️Här hemma har vi sorg Bamse somnade hastigt in 20150509 samtidigt som vi skulle fira deras födelsedag gemensamt . Det är så sjukt vi är så ledsna. Lillstrumpa har också lymfom som Bamse hade. Men just nu mår hon bra. Hon får inte lämna oss hon också .
#86 men usch vad ledsamt att läsa 😢 ja lymfom är förjävligt..
Sajtvärd på Iller.ifokus
# 88 Tack ❤️det är så fruktansvärt tungt
Grattis i efterskott och beklagar sorgen på samma gång. 🌺
Har precis själv firat vår 5-åring så det är inte utan att man är orolig att det ska bli nått elände vicken dag som helst