Kiyoshi säljes!
Det är med sorg i hjärtat jag skriver detta. Men vi måste göra oss av med våran älskade Kiyoshi. Han är världens goaste, rumsren kille på 1 ½ år.
Anledningen till varför vi säljer honom är för att vi helt enkelt tycker synd om honom, vi har aldrig tillräckligt med tid. Så därför föredrar vi att han får komma till ett nytt hem där han slipper vara så ensam om dagarna.
Vad jag har fått höra så är han lite skygg för andra illrar, men det går ju att vänja sig vid andra illrar oxå det har jag haft erfarenheten av iaf. Vi finns i Stockholm!
Det vi önskar är att han kommer till en bra och tillgiven familj, därför är vårat intryck av er som blivande familj till Kiyoshi viktigare än priset. Det diskuterar vi senare!
Är du intresserad så skicka ett PM till mig eller maila på: greizy@gmail.com

Jag tycker verkligen det är trist att ni inte kan ha Kiyoshi kvar. Men att kunna erkänna både för sig själv och andra att man inte alltid räcker till kräver stort mod, beundrar er för det.
Jag hoppas verkligen det finns någon som kan ge er kille det bästa möjliga livslånga hem!!

#1 tack så mycket elin, ja vi känner oss fasktiskt förjävliga. Men ja det är ju sanningen vill ju säga som det är och inte hitta på något för att det ska låta bra.
Jag har dragit mig verklige från att skriva annonsen, men för var dag som går tycker jag mer synd om våran älskling. Vi hoppas oxå att han ska kunna få ett underbart nytt hem med mycket kärlek.
haha världens goaste iller, men han är inte skygg för andra illrar :P han får dem bara att hata honom å sen fattar han inte att han åker på stryk om han går fram till dem :P han e nog lite småkorkad ;)

Tack för den.. Det där var väl lite att ta i..
och väldigt elakt att säga att han är korkad, han är faktiskt världens goaste.
Hur går det för den lille killen?

Det är fortfarande tomt på den fronten..
jag är jätteintresserad, men det hänger på sambon. ska ta å prata med honom. Men är Kiyoshi kastrerad och vaccinerad?
menade inget elak,han e jätte charmig. e bara så sött när han bara vill leka med andra illrar men han gör nått så de inte gillar honom bara :P han fattar liksom inte att hålla sig undan. som när vi gick på promenad å mina tre var efter som torpeder å han vill vända å gå fram å hälsa :P

#7 ja han är både kastrerad och vaccinerad

Det har löst sig, Kiyoshi får sin nya familj hos "Alley-Pang" och hennes iller. Kiyoshi blir hämtad i slutet av månaden. Jag önskar Kiyoshis nya ägare all lycka =)

vad bra =) grattis till den nya ägaren =D
finns den nya ägaren här? för jag hittade inte på namnet
vad kul, lycka till =)

Det är jag som blir den lycklige! =)
Längtar som tusan och har en massa fjärilar i magen ^^

#14 Grattis=) då får Rocky sällskap
vad kul grattis

tack tack =)

Hallååå! Vill bara uppmärksamma användaren Alley-Pang att höra av sig till mig om när Kiyoshi ska hämtas. Jag har även PM:at dig.
Jag jobbar mycket som sagt så jag behöver veta omgående när han ska hämtas så att man kan planera och ta ledigt från jobbet.
oj jag trodde han redan hade blivigt hämtad

#19 Ja det hade jag o¨xå hoppats på, därför förskoer jag nu kontakta använderen både via PM och i här i tråden.
Har väntat på att få ett fast datum sen den 9:e, vi komm överens om att det var i slutet av månaden men ett fast datum har jag ju inte fått ännu =(
Vart är du Alley?

#20 Har du inget telfonnummer till henne?

putt
#20 gud vad tråkigt att du inte ört nåt… det ska då alltid krångla med omplaceringar.. antingen så hör inte personen med illern av sig eller så hör inte den tilltänkta ägaren av sig.. När jag tg omplacering såg jag till att boka in allt så tidigt som möjligt för jag var såååå lycklig att äntligen få en iller!
Hoppas hon hör av sig snart!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag har ju skrivit till dig en massa! Det måste nog ha blivit fel någonstans eftersom jag hade väntat på svar i några dagar från dig också. Hur skumt som helst! Men nu har jag iaf skrivit ett mail om vilken dag som passar oss och vi längtar jätte mycket!!

putt=)
*putt

*Putt, putt* Det är Måndag imorgon och jag vet ingen tid….

Ni kanske ska byta telefonnummer så slipper ni strul med mailen och dumma missförstånd! :-)

#28 jo jag har precis fått hennes, hon har haft mitt ett tag. Så vi får se hur det går

Lycka till!

#30 Tack tack, nu blir han hämtad imorgon Ons istället
ja hoppas han verkligen blir det denna gång då=)
Kanske skrivit fel i mailadressen..
Sara