Vad för mat?
Hej iller folket jag har en kräsen iller här hemma vet ni några goa iller mat eller godis tips! 😊
Vad ger du för foder i nuläget? Hur gammal är illern?
Kärlek, ärlighet & respekt. 
/ Tamlina.
Han är 1 år gammal. han har ett spannmåls fritt foder Som heter Blanx Grain Free. finns det något anat bra foder jag kan köpa?
Det finns hur många som helst att välja på. Många här ger Orijen Kitten. När du läser på innehållsförteckningen ska de första tre produkterna bestå av kött, kan du hitta foder med fem köttprodukter i början är det ännu bättre.
Själv ger jag Meadowland Mix.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Bilanx har potatisstärkelse som första ingrediens så skulle verkligen inte fortsätta ge det. Orijen är lätt att få tag på, köp hellre det.
Och blanda med det gamla fodret ett några veckor så hans mage inte får en chock.
Byt ut fodret mot ett bättre :) Orijen cat/kitten eller Carnia Lynx är de fodren som är bäst på marknaden som säljs i vanliga djursffärer. Men du kan hitta tex meadowland mix på nätet.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Orijen cat and kitten ger jag som bas, varierar med lite kycklingvingar, lever, mush köttbullar till katt.
Som tillskott/godis får min tös gimpet multivitamin, vetegroddsolja och planet pet chicken fish twist / chicken fillet chip (100% kött)
That's a cat...Not a horse.