Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 449 ggr
sarae
0

bajslåda i transportbur

Har äntligen kommit på vad jag tror e en bra lösning på problemet med bajslåda i transport buren. alla lådor jag haft innan har tagit upp hela bur golvet i min petcargo, men nu köpte jag den minsta Trofast lådan på Ikea (9 kr) borrade 2 hål på varje sida och satte fast den med buntband. Nu sitter den som berget och jag slipper äntligen upp och nedpåvända lådor i buren ;) Och illrarna har plats på golvet ,)

holtz
0

Du är så himla händig hela tiden.. Skicka över en sådan gen till mig, tack!

[tiiia]
0

vill se bild :)

skrollan
0

bild :D

JossanH
0

kan bara äga att min lilla trofastlåda inte blev poppis i min transport.. :)… tror jag hade lite för mycket pellets i för de bajsade ner hela väggen i buren hehe

Sajtvärd på Iller.ifokus

AlbaStiffler
0

Själv kör jag med tidningar på botten under hängmattan. Tycker det är smidigt för tidningar får man alltid tag på, var man än är. Enektl att byta, och perfekt närillern plaskat ut vattnet (om man intre har flaska) och man kan lätt slänga dem om illern bajsat/kissat…

Faxlin
0

#5: men det luktar ju urk när de kissat eller bajsat ner tidningspapper.

Själv kör jag med bajslåda med en dyna under som suger åt sig vatten som spills ut. Allt för att de ska få resa torrt och bra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

#6> Men jag byter tidningen så fort de gått på den. Då luktar det inte urk. Hade vi haft sand hade vi antaglgien haft sandstorm i buren när man bör runt den… hahaha…

HannaM
0

då har man kristaller i transporten=) det provade jag nu för första gången.. så skönt att slippa cementen som annars brukar bli i min transport på grund av all utspilld sand