Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 225 ggr
klarsferrets
0

vistaprint

Här kan du köpa magneter och visit kort på dina små vänner .

Biligt och håller bra tycker jag varan är i god kvalitet.

klika på länken här så kommer du direkt dit. http://www.vistaprint.se/frfse?frf=459340758954

myck e roliga ting som man kan ha .

Madde
0

Magneter på kylskåpet är alltid kul. Speciellt om man har vårt kylskåp som är så fruktansvärt tomt. Ska in och inspektera lite senare i eftermiddag. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Tackar för tipset. Alltid roligt med fler saker som man kan använda sina fotografier till.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tessa
0

- Jag har beställt från vistaprint två gånger - en gång i vintras då jag beställde julkort med en fotad Herman tomte på Kyss- och för ett litet tag sedan, då jag beställde visitkort till de saker jag syr och säljer..Glad

Madde
0

Är det någon som har beställt något härifrån???

Faxlin
0

tessan, kan du inte visa bilder på de grejerna här då??

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nettan
0

Jag har beställt sådana där klisteretiketter med mitt namn. Mycket enkelt att klistra på en sådan etikett när man måste plita ner hela namn och adress ibland. Där har jag även lagt till mina telefonnummer och min mailadress.

Billigt var det också, tror jag betalade runt 25 kr för 100 st. Etiketterna var gratis men jag fick betala för frakten.

Madde
0

#6: Det var ju jättebilligt för de etiketterna. Och som du säger Nettan så slipper du skriva i allt jämt. Smidigt att bara kunna klistra på dem.