Foto
Hejsan alla!!!
Har nu lagt in några foto på mina valpar som snart är 2½ vecka gammla. På fotona är dom ca 1 vecka. Det är lilltjejen Agnez (med ryggen mot kameran), storebror Zeiko och Svante ( i mitten på fotot) som båda föddes före henne. Svante föddes någon gång mellan 7:30-7:45 på söndags morgonen den 26/3, medan Zeiko föddes vid ca kl 13:30 tiden och Agnez ca 13:40-13:45 tiden. Efter det så var där inte fler valpar kvar i magen på mamma Tiffanie.
Trollet
Så otroligt söta dem är. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Sickra sötnosar. Synd att det inte var fler, men bättre med tre än ingen. Jag har valp abstinens här hemma. vill haaaa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Inte blir valpabstinensen mindre av att se dina söta valpar. Satt och tittade ett bra tag på dom i ditt fotoalbum.

Exakt Ammi, man blir ju helt sjuk av dessa valp bilder. *suckar trånande* Vill haaaa valpisar.
Audiatur et altera pars

¨åh! sååå sööööta!
valpar var det ja… Åsa, jag byter tråd. (Liiite svullen)
Hur går det ferretgirl med dina 3 valpar. =) Hoppas att dem växer som dem ska och blir stora. =) Har du något nytt kort på de som vi kan få se. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Ja, nya kort skulle vara roligt. Dom måste ha vuxit rejält sedan senaste fotot.

Ja, nu måste de vara ursöta. Fler bilder efterlyses så jag kan bli ännu mer valpsjuk här hemma. hihi
Audiatur et altera pars