Saker på Rusta!
Satt på Rusta internetsidan och hittade en massa roligt där inne till våra pälsklingar som jag ville dela med mig av=)

Torkhandduk, jätte bra=)
prasseltunnel
Kattgömma "sovsäck"
Katt tunnel 3väg
Katt tunnel (leopard)
bajspåsar i olika färger (finns rosa ni som är rosa tokiga)

Hundleksak (kanin)
Hundbädd
Hundbädd(större) ska jag skaffa, har den mindre modellen (den snygga bruna) =)
Foder tunna(har för mig att det är nån som har en rosa här inne=) )
Hoppas ni hittar nått ni tycker om=) jag hittar en massa så man har lust att åka in imorn hehe

hihi jag var där i måndags och handlade en massa av de som du har lagt upp till mina två små pälsar här hemma och de övriga djuren =)
här har vi prasse rören. båda sorter. foder tunna, en klöspelare/sovhus från rusta, rosa bajspåsar såklart ;)

hehe okej, ja det finns otroligt mycket lite överallt som man kan använda till iller, det är så kul!=D

Köpte faktiskt en kattgömma där igår! ;) Hehe… Var den sista! Fast ja måste tvätta den.. De gillade inte lukten på den :P Kräsna små pälsisar man har! Hehe…

hehe jasså, aja då vet man det iaf hehe så man inte blir besviken när man kommer dit hehe;) hehe måste lukta hemma hehe;D

Leopardröret har vi hemma. Så fint så och riktigt roligt när det finns bollar som man kan slå på inne. Synd bara att det är tungt så att det rullar på sidan.

#8 hehe ni kanske kan sätta fast den nånstanns så den inte vrider sig?

Ååh, jag har precis fått lön, sugen på att åka dit. Men först behöver man en iller :P

#9 Men då blir det ju inte lika roligt att busa! ;)

#10 ähh! kan ju köpa ändå, så slipper du köpa allt på en gång=)

#11 jo det är klart;)

köppte ett par Gina byxor igår, det behövde jag, det e hål i mina andra. :( men nog har jag lite spar pengar kvar :D

#14 hehe okej, jo det är lite roligare att ha tid på sig att ordna som man vill ha det inför köpet och att man har det viktigaste men lite roliga saker också;) hehe

När grabben fick sin första iller så stod han i valpkö i ett år, under det året hann vi köpa in allt som man måste ha och även en hel del skojigt att ha. Det var faktiskt jätteskönt att ha allt sådant hemma innan illern kom. Även om saker är billiga har de en kuslig förmga att bli dyrt när man lägger ihop dem :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ja det är konstigt det där hehe
Var idag på Rusta men hade inget av vad jag skulle köpa den här gången *suck* så då gick jag över till Ikea och köpte:
Minifångst: förvaring
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90096786
och kattleksak: fisken och musen