Iller iFokus

Iller

Etikettkunskaps-trådar
Läst 1297 ggr
_Ty_
0

Pris på vaccin?

Min vet kollade prislistan och blev lite chokad när hon såg att vaccinet kostade strax över 400.
Hon visste inte om de va rätt pris och skulle kolla upp de.

Vet ni tro?

sofie
0

När vi har vaccinerat har det kostat ca 250 kr.

holtz
0

230 kr för oss så 400 låter som ganska mycke..

ViktorMarina
0

Här uppe kostar det ca 300:-, så det kan inte stämma.. Om det inte är tvärhöjt!

ThereseBergqvist
0

Vaccinerade Niima i torsdags och då kostade det 315 kr iaf.. Låter lite dyrt med 400..

TottsiGirl
0

Jag har fått prisuppgifter på 310 på en klinik men Blå Stjärna i Göteborg tar 440:- för en vaccination så ja tror priserna kan variera ganska kraftigt!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

emoflickan
0

tror oxo det varierar kraftigt, vet inte med det här vaccinet men t.ex fervac d betalade jag typ 230 kr för i sthlm, men ett år skulle jag vaccinera en i gänget i tranås och där gick en vaccination på 450 spänn! så nog kan det vara så att det kostar så mkt..

_Ty_
0

Ja de måste juh göras så de e bara att bita ihop :D
Blev bara lite chokad att de kostade så mycket. Och vetrinären också.
Men men :)

Julie
0

Vi betalade 220:- här i Karlstad.. 400:- lät riktigt mycket..

ferretgirl
0

Jag ska chipa, vaccinera och veterinärsbesiktiga för 640/valp imorgon eftermiddag. Vet inte om detta är med eller utan mina 10% jag har som uppfödare.

MissColombia
0

jag får chip, vaccin och veterinärbesikning för 624:- / valp

Faxlin
0

Kan berätta att jag i övergången mellan vacinerna fick betala 300 kronor för att vacinera med Fervacen och då hade jag vacinet med mig själv till veterinären. Jag fick alltså köpa ut vacinet från en veterinärklinik som hade det kvar men gick i konkurs. Så jag betalde under 300 kronor för första sprutan som de gav Crazy plus den extra sprutan som skulle ges sedan. Så visst skiljer det sig, massor. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrollan
0

jag fick betala 200 kr per iller

Robinsnel
0

350 kr styck här…

UlrikaD
0

410 för vaccinering i Göteborg.