Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 702 ggr
Veronica
0

Lego =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu hämtat den lille skellefteå killen. Resan gick bra, han sov hela vägen. Hopsläppningen med de andra var skapligt lyckad. Klumpen trodde att Lego var en hona till honom och Lillan började med att skrika honom i örat =) Mini brydde sig inte ett dugg, nosade lite på honom och fortsatte sedan med sitt =)

Karin (den förra ägaren) sa att han kunde bitas, hårt, men han har inte ens gjort ett försök att bita mig ännu! Har gosat och pussat på honom hela dagen…=)

Han och Mini har samma morfar =)))

Amor vincit omnia

Veronica
0

Ett till kort

Amor vincit omnia

Veronica
0

Sätter in en bild på hans fd kompis Qui också.

Ammi: Skickar över några till på din mejl snart!

Amor vincit omnia

AmmiG
0

Oh vad jag längtar till Yran, så jag får gosa riktigt ordentligt med grabben. Önskar er massor av trevliga stunder tillsammans!

Tack för att du la in ett kort på Qui, ser fram emot att få ditt mail.

tessa
0

Vad kul, jättefin kille! =) Lycka till!

Mvh Tessan

Faxlin
0

Oh, Veronica vilken snygging du har fått. Oh, vad jag längtar till yran nu.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AmmiG
0

#5: Helt "ofarlig" är han inte heller. Har ett tredjepris från Iller Thriller 2004 i bagaget. Flört

Faxlin
0

Låter väl roligt. han är ju en pastell så mina klarar sig ju från den konkurransen i alla fall. hihi
Det räcker med de andra snyggingarna de har att fajtas mot. hihi

Skämt och sido, ska bli så vansinnigt roligt att träffa er alla och alla illrisar igen.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Jisse, vad vacker han är!! Är det angora i honom? Jag blev lite kär. Jag som inte ens ska till yran, finns ju inte den minsta lilla kidnappningsmöjlighet här ju. Attans!Flört

elinn
0

Nämen gud såå söt han är!!!

*L*
0

oh vad fin han är skit söt

-eM-
0

Verkligen jätte fin iller! Veronica du har haft tur måste jag säga.. En riktig liten pärla..

Shelby
0

Vilken ur-sötis! Jag dånar :) verkligen urgullig!

(Ronja hälsar)

Veronica
0

Rikki: Ja han är angora, fri från underull, långhårig och med en söt nos!

Jag måste ta tillbaka det där med att Mini inte brydde sig….idag var det fullt bråk mellan dem…..stackarn, alla är på honom, antingen för att para sig (Klumpen) eller för att visa vem som bestämmer (Mini och Lillan), men det är mindre bråk än jag räknat med ändå, inga sår än så länge på någon =)

Amor vincit omnia

Faxlin
0

Då går det ju rätt bra ändå. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

#13 Då får du passa på att regga om honom, när du gör ägarändringen. Han blev registrerad som Långhår inte Angora, när han var valp.

Veronica
0

Det ska jag göra, för han är en helangora (ser ut som Trollis fast större och pastellfärgad då=)

Amor vincit omnia

Johannah
0

Aaah, vilken sötis. :)

AmmiG
0

Veronica: Jag pratade nyss med ägaren till hans två bröder, Pälsen (Stig-Helmer), samma färg och päls som Lego, och Oskar (Sonny Boy), hade en stålblå/blågrå färg och långhårig han med. Vi ska hälsa på killarna på söndagen efter Yran.

Har du möjlighet att ordna något pappersfoto/datautskrift på Lego, så skulle det vara roligt att få ta med och ge henne. Ska fixa foton på bröderna åt dig när vi är där.

Faxlin
0

Ammi, kan du inte lura med bröderna till yran då?

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Tror inte hon släpper iväg sina älsklingar ens med mig. Skrattande 

Tyvärr, eftersom Sonny Boy hade varit väldigt intressant att ha med sig, Stig Helmer "finns ju pälslängd och färgmässigt på plats" gm. Lego.

Sen bor dom onnanför Stockholms avspärrning och jag tycker det räcket med att passera tullen 1 gång åt var håll.

Veronica
0

Ammi: Klart jag kan fixa några papperskort på Lego =)

Amor vincit omnia

AmmiG
0

Du är en ängel. Hon kommer att bli jätteglad att få se hur Lego ser ut.

Faxlin
0

*Asg* En ängel utan vingar då i sådana fall. Hon får inte plats med dem under arbets tröjan. Och den bor hon nästan i så mycket som hon jobbar. Jag har försökt övertala henne att släppa över lite av jobbet på mig, men det går inget bra. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Åsa: Har du inte nog med allt det du redan har att göra?

Faxlin
0

Nej faktiskt inte, jag vill ha ett jobb innan jag blir helt tokig av att gå hemma. hihi
Jag är sådan att jag måste ha saker att göra hela tiden annars blir jag så anti att ha att göra med. *suck* vill ha ett arbete. Sedan är det klart att ekonomiskt skulle det inte vara så dumt heller. Skrattande

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Förstår dig, det är sk*t jobbigt att gå hemma, man behöver komma hemifrån och göra något, mellan varven. Den psykologiska biten med att ha ett arbete att gå till, är väldigt viktig.

Faxlin
0

Japp, så jag behöver ett jobb. Någon som vet något i Gävle/ Tierp så hojta till om ni vill ha dit en arbetsmyra. hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Har du några fler fina kort Veronica och visa på Lego??? Han är ju så otroligt söt och sen finns det ju inte så många angora pasteller. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Veronica
0

Har inte blivit så många kort ännu på honom, men här är ett iallafall när han leker i min säng =)

Amor vincit omnia

Veronica
0

Här leker han i plasten som vår nya tv-bänk fanns i

Amor vincit omnia

UlrikaD
0

Han är ju så vacker!!! Är han kastrerad?

AmmiG
0

Jo du rikki, Lego är en riktig snygging! Glad

Veronica: Jättekul att det kommer lite nya bilder på grabben!

Nea
0

Hmmm… kanske skulle illernappa honom på nästa utställning han är med på. Flört

Madde
0

Lego är en riktigt fin kille. Jag har till och med bilder på honom. Jag kan ju sätta ut en här inne för sjutton. =)

AmmiG
0

Undrar ja, vad Lego fått eller spanat in för gotta! Den tungan tyder på något riktigt smaskigt!

Madde
0

#35: Tror det var en skalad vindruva som var lockande. =)

AmmiG
0

*S* låter smarrigt! Önskar jag haft några klasar hemma. Räcka ut tungan

Faxlin
0

Ohh, han är fin Lego, fast det är ju alla illrar. hihi

Häftigt kort Madde.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Det kortet tog jag på illeryran. =) Smet runt och fotade illrar. Det var riktigt kul.