hornbach tips
Tänkte bara tipsa om att de säljer iller selar/västar samt furba lådor på Hornbach! Rätt billigt dessutom!
så här ser selen ut

Furbalådan: http://www.zoosajten.se/ShowProduct.aspx?prodid=742

Vad tror du om storleken på selen? Hanar?
den fanna faktikst i 3 storlekar, en mindre å en normalstor (tror det e den stitch har på bilden) å en mega stor
brukar ju finnas flera storlekar.. en som passar bra på honor o en för de lite större hanarna.. :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

sara va tror du att maja och piff skulle kunna ha? dom e ju inte så stora ändå.. :P säger jag som inte träffat många illrar :P
Just de, idag kommer kabeln till kameran också :D:D:D

Asså, fan va najs!! Fast det skulle inte förvåna mig om Blunda och Elva skulle kunna ha mellanstorleken…Och inte heller om den minsta är för stor för Prada ;)
#5 jo det tror jag de skulle kunna ha. men jag har en sån sele här hemma som ni skulle kunna testa! ååh! bilder tack!
#6 hehehe jag kan testa min på buffy sen å se om den passar

Jo, jag vill gärna ha något som är lite bredare iallafall, för dom selarna som jag har här tycker varken jag eller Maja och Piff om :P
8 vad e det för selar du köpt?

jag har olika, 8-selar har jag hemma, men tycker dom är så smala och eländiga, sedan har jag iller sele dom lite tjockare varianterna som man knäpper, men dom e uggly :P Gp råttan har växt ut sin 8-sele redan efter 1½ vecka så nu fick han ärva piffs iller sele :P
Oj, vad furbalådan var dyr!
Sara

På Hornbach kostade furba-lådan 139kr istället.
ja det var lite bättre än 298:-
Sara
#12 har dom någon adress?
J har oxå en sån till salu ;)