Såå trött!
Gick och la mig 12 igår och inatt klockan 3 så väckte mamma mig så jag skulle lägga mig i mammas säng så inte Bozze skulle bli rädd. Mina föräldrar är påväg ner till Skåne och ska hämta min store brorsa och hans grejjer*han ska flytta tillbaka hit igen*=)
Hursomhelst sen skulle jag kliva upp kvart över sex för att se till att lillebrorsan skulle komma iväg till skolan och sen lägga sig igen och kliva upp kl nio och gå ut med hundarna. så min dag kommer va fullspäckad och jag känner mej redan trött haha! Dom kommer inte hem förns torsdag.
Men härligt är det också att få va ensam i lägenheten också med bara djuren=)
vet inte om den ligger i rätt tråd så om den ligger fel så kan du/ni ändra det=)

ZzzzzzzZZzzz förstår dig! :)

hehe tack, kändes inte sååå kul att kliva upp kl 3 inatt*usch* tur att mina hundar och illrar är lättsamma så dom inte jävlas med matte så man deckar hehe

Uscha.. Jobbigt att gå upp när man väl lagt sig.. :P

ja, man var inte direkt kontaktbar vid tre hehe och nu är man helt seg=P hehe och så här ska man hålla på till torsda förutom att jag behöver kliva upp vid tre som tur e=)
ja men då får du ju lära dig hur det är att bo sj och ta hand om alla djur sj, så något positivt är det ju med det heöa=)

jamen det är inge jobbigt det va just det att kliva upp 3 när man hade lagt sig vid tolv och sen kliva upp vid 6 och se till att brorsan kom iväg till skolan, så man fick inte direkt nå mycket sömn..