Iller iFokus

Iller

fluffig
0

stackarna, hoppas dom kommer till nya livslånga hem att leva i :)

Xannadu
0

Den nerdesta har jag mailat men inte fått något svar. För att jag var nyfiken.. synd att dom inte svara bara

UlrikaD
0

annonsen om de två illervalparna har jag såklart svarat på av ren nyfikenhet. Vill inte skriva för mycket då jag inte vet om säljaren finns på detta forumet, men som det ser ut nu skall jag ut å titta på dem till helgen.

Sara
0

# 3 Så du åker dit för att kolla utan att vara intresserad av att köpa? Vad vill du uppnå med det?

Sara

sarae
0

#4 hur vet du om hon är intresserad eller inte? svarar man av nyfikenhet så kanske man inte e intresserad, men åker man och tittar efter att "man har svarat av nyfikenhet" så tycker jag att det låter som att man iaf e intresserad. Jag ska hursomhelst med senare i eftermiddag.

Sara
0

"av ren nyfikenhet" tycker jag låter som om man inte är intresserad av att köpa men man är nyfiken på vem som har illrarna osv.

Har jag missförstått så ber jag om ursäkt.

Sara

sarae
0

#6 jo det håller jag med om. men tar man sig tid och åker dit å tittar så tycker jag att det tyder på intresse. jag e iaf intresserad ;)

Xannadu
0

Man kan vara nyfiken på olika vis.
Nyfiken på vart den kommer efrån för o veta om den passar än eller inte.
Så skriver man nyfiken så är det nog en tolkningsfråga. :)

Denna kommentar har tagits bort.
sarae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hrm…jaha…det här besöket gick ju ungefär så bra som man kunde vänta sig…. så nu har det blivit tillökning här hemma med en styck liten pojke….hur trodde man att man kunde motstå nått sånt här egentligen?

sarae
0
emoflickan
0

MEN ÅHHH silvertomtar..*dregla..*

Robinsnel
0

MEN SAAAARAAA!

sarae
0

#13 jamen va trodde du? jag e fullkomligt omdömmeslös och valpsjuk som en tok…kunde inte bara läääääämna dem där ju!

Madde
0

#10: Då får man gratulera till tillökningen. =)

Hoppas nu att den andra valpen får ett hem snart oxå. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sofie
0

Grattis!!!! Vad roligt :)

sarae
0

#15 tack! den andra valpen har oxå flyttat….hem till rikki!

#16 tack ;) hihihi

Madde
0

Ok, då får jag gratulera rikki till den andra valpen

Nu måste ni ju avslöja vad de heter oxå ju. Vi blir ju lite nyfikna. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

sarae
0

har inget namn på dem ännu ;) de hette lisa å lillen i gamla hemmet…men jag kommer iaf att byta..ska bara komma på nått bra innan. just nu kallas han bebbe ;)

skrollan
0

grattis sara och rikki :)

haha, vilken hemsk film robin :P

KerstinL
0

Grattis till din bebbe.. Så våran kille var inte tillräckligt fin??? Gråter

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

sarae
0

#22 oh jo det var han!! men jag har inte råd att köpa mig en valpis nu…får nöja mig med omplacering ;)

skrellet
0

jag tror att vi måste ta en sväng runt om i sverige och hämta ett par illrar. först fatboy och sen dom där två tomtarna. bäst att ni gömmer er väl! Räcka ut tungan

sarae
0
emoflickan
0

men ååååååååååååååååååh, sluta!!!!! den längst fram är så sjukt lik tjabo som liten…så söööööööööt

sarae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

måste väl jävlas lite till då :P

emoflickan
0

men usch vad du är hemsk!!!! :)

sarae
0

#29 visst e jag det ;) men jag har ju dregglat mig sönder å samman på gimli och frodo .*payback* hehe

emoflickan
0

#30, haha men du veeeeeeeeeet hur svag jag är för silvettomtar, och valpar?! det är ju bara rent plååågeri! öhm, du tar möjligtvis med dig den där lille på flygande illern? ;)

sarae
0

#31 jo jag måste nog det…de är inte stora vill jag lova,  äter inte torrfoder, inte en chans att de kan vara ensamma….men det e för små å ovaccinerade så de får inte följa med in. sen sitter det ett specialutvecklat hanna larm på dem.

emoflickan
0

#32, jag e expert på o dyrka lås *flin* ett Hanna larm stoppar i Hanna! ;) haha, jag kan ju få goooosa lite iaf? eller mycket? ;) *valpabstinens*

sarae
0

#33 det beror på vart valparna blir placerade….möjligt att de får vara i en stuga under dagen…

emoflickan
0

näääää. det är ju bara plågeri!!! (mot mig;)

sarae
0

#35 hihih jajemen! det beror lite på vad det e för väder, om de kan sitta i bilen, så man springer ut till dem med jämna mellanrum…

emoflickan
0

*bosätta sig i bilen…* ;) tur att jag inte har med mina egna illrar haha!

sarae
0

#37 oh så bra..då anlitar vi dig som bebis vakt ;)

Silvers
0

#38 Annars är jag gärna bäbisvakt! Jag tycker absolut inte valpar är det sötaste som finns och jag vill aboslut inte ha en igen sen så är de ju såå lätta att motstå!
Så hos mig kan du lämna dem i tryggt förvar! Oskyldig

sarae
0

#39 *säääääkert* hehehehe

Silvers
0

#40 Jo, jag lovar! Det är sant! :D

UlrikaD
0

Jag har inte haft internet på hela helgen och först nu fick jag se Sarae jättefina bilder. Måste ju säga att de är lika söta i verkligheten och totalt helt omöjliga att motstå.

Kan ju svara på vad Sara skrev i början angående att jag bara åkte ut och tittade av ren nyfikenhet. Det låg ju lite mer bakom där faktiskt. Både Pyret och Nalle är upphittade i Angered, och det stod Angered i denna annonsen. Jag blev lite fundersam på om det var någon som skaffade valpar och sen kastade ut dem när de inte var roliga längre. Tänkte att om det inte var denna personen så hade hon kanske något tips om vem det kunde vara. Angered är inte så himla stort och ligger bara 10min från mig. Så det var mitt huvudmål med resan faktiskt. Det visade sig inte vara denna tjejen och hon visste ingen annan i Angered som hade haft iller heller. Men när man såg dessa små som tjejen absolut inte visste vad hon skulle göra med så var man ju helt såld. Jag är bara otroligt tacksam att jag hade fått med mig Sarae annars hade jag väl suttit här med två valpisar istället för en.Flört Både killen och tjejen är helt ljuvliga!!Kyss

holtz
0

Killen och tjejen? :P Dags att ge dem identiteter! Skrattande

Norrskenets
0

Grattis!=) dom är väldigt lika min Saffi när hon va valp=)

JossanH
0

tycker det ser ut som 2 små janne-illrar… 2 små tjabbisar kanske! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

emoflickan
0

Jossan, det får vi väl hoppas att det inte är två små tjabbisar ;) isf tycker jag synd om sara o rikki haha!! :P

sarae
0

aj då! vad har jag missat??  uppdatera mig!

bebbe har hursomhelst fåt en himlans massa åsikter på kort tid…han går runt å ynkar sig å säger "meeeeep meeep" så fort han inte får som han vill

emoflickan
0

min tjabo är ju typ den mest jobbiga silvertomten på denna jord haha, så det var mer att jag skulle tycka synd om er om era valpar blev som honom ;)

sarae
0

aj då….men jag tror inte han kan vara värre än mina andra muppar…eller?

emoflickan
0

haha det beror väl på vad man menar med jobbig ;) ibland kan jag ju tycka på dina beskrivningar att dina är jobbigare haha. Men tjabo kan vara väldigt tröttsam, har aldrig ngnsin stött på en mer envis iller, och det är inte så himla kul att ha en iller som väser på en 50 ggr om dan :P