Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 2510 ggr
Faxlin
0

Akut insamling

Vi har på iller.ifokus fått 4 illrar i våran vård som alla är i behov av vetrinärvård.
Då vi inte är en förening och inte har någon omplaceringsfond att ta ur så är det av största vikt att vi kan få hjälp av er andra medlemmar här inne också. Om ni så bara har en tia att skänka till hjälp åt dessa illrar vore vi djupt tacksamma. det vi inte får hjälp med måste vi finna pengar på annat sätt. Hur vet vi inte dock.

Självklart kommer alla pengar både in och ut att redovisas öppet för er här inne så ni ser vart era pengar går till för något.

Ber er alla att kolla om ni kan avvara något.
Om ni ser att ni har en slant att hjälpa till med så kan ni sätta in det på detta konto och märka insättningen med iller.

Bank: Handelsbanken
Clearingnummer: 6424
Kontonummer: 527 579 092
Kontonamn: iller.ifokus
Kontohavare: Åsa Faxlin

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

elmo
0

Nu har jag lämnat mitt bidrag, inte så mycket men hoppas det kan hjälpa.

elmo
0

Ser nu att man skulle märka den med illern, det såg ju naturligt vis inte jag utan hade så brottom att hjälpa….

Faxlin
0

#1: Alla bidrag stora som små är lika välkomna. Som sagt var, även många bäckar små kan hjälpa oss ge dess vården de så väl behöver.

Audiatur et altera pars

elmo
0

Vad är det som har hänt med illrarna?

ferretgirl
0

Har lagt mitt bidrag, inte mycket, men alla bäckar små blir snart en stor å.

Faxlin
0

#4: Just nu är det en extremt känslig situation. men de är magra, fulla med skabb och ibehov av tandvård. Detta är vad vi vet utan att ha tagit dem till vetrinär. Rädd för att felen är fler när man kollar.
Så snart det visat sig attdet här prdnar upp sig ochvi fått mer koll, kommer vi också kunna ge er alla en bättre förklaring på vad som hänt dem.

Audiatur et altera pars

Saaba
0

Roffe och Rasmus har lagt varsin slant och önskar de sjuka pälsarna ett stort KRYA PÅ ER!

anetka
0

En liten peng från mig och gänget också. Hoppas innerligt att illrarna blir friska!

Ramnesgjengen
0

Hvorfår ikke søke en forening om støtte til vetrinær kostnadende? Det går jo å prøve :)

Trine

babsan
0

jag har tyvärr inget konto =( men önskar dom krya på sig :)

MissFerret
0

Så ett litet, litet bidrag till de behövande illrarna från oss i Skåne…. Hoppas att de snart blir friska :) Stoor puss o kram till dom.

[HannahoHenrik]
0

Ett bidrag från Havanna, Manilla och Dollar. Pengarna kommer dock inte komma in på kontot förens måndag.

Faxlin
0

Tack allihopa för era snälla gåvor. Ser fram emot att kolla kontot på måndag när det är dags för första utgiften med skabb medel.
Mvh ÅsaF och sarae

Audiatur et altera pars

Fluffpuff365
0

#10 man behöver väl inget konto? Bara att gå till handelsbanken med kontanter och sätta in dem på Åsas konto :P

Pandae
0

åh..och jag har min bankdosa hemma…

men på tisdag kväll kommer jag hem=D!

skrollan
0

putt

Faxlin
0

Tack skrollan för att du hjälper till att puttar upp den här tråden.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Nu har jag startat en tråd där jag redovisar vilka pengar som har kommit in. Där kommer vi även redovisa vad pengaran kommer gå till.

Audiatur et altera pars

skrollan
0

putt

Tesan
0

putt

LinaN
0

Åsa, jag sponsrar med pengar asap, dock har jag inte tillgång till min dosa förräns till helgen! o kontanter har jag inga att gå till banken med!

Men även om mitt bidrag inte kommer förräns om några dar så tror jag att de ändå är välkomna!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Faxlin
0

#21: Självklart är de välkomna. ;-)

Audiatur et altera pars

elmo
0

putt

skrollan
0

putt

Pandae
0

=D sååå nu är 150:- överfört, hoppas du får dem idag!

Faxlin
0

Oh vad snällt. Har just kollat kontot och inget nytt än. Men jag kikar in senare med :-)

Audiatur et altera pars

elmo
0

putt

Pandae
0

har swedbank så de kommer nog idag vid 12..=)

HannaM
0

Och jag har ÄNTLIGEN efter massor av strul fått pengar från försäkringskassan!! jippie… nu kna jag betala räkningarna! men en liten slant bör det bli över till dom här småttingarna tycker jag nog

skrollan
0

putt

Trissan
0

Önskar att jag kunde hjälpa.. *Puttar*

Robinsnel
0

Jag tar mig nog friheten och säger att denna tråd inte är aktuell längre…