Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 375 ggr
NoraDede
0

FY=(

hej hej på er alla.

jusst nu sitter jag här och gruvar mig för att gå ut och packa ihop alla Dede och Noras saker inför resan till gävle imorgon.

känns så hemskt att åka på träffen med dom imorgon men åka hem utan dom =(

idag har jag bara vela grinat men det lär komma nu när jag packar allt.

jag vet ju att dom kommer få det mycket bättre i det nya hemmet, men som sagt det känns enormt mycket.

ska fota tjejerna till tusen ikväll så jag har en massa kort

AlbaStiffler
0

Tufftm förstår hur du mår. Gäller bara att tänka att det är för deras bästa…. och för ditt eget bästa kanske… Hoppas det går bra och att de kommer trivas hos sin nya ägare. Spännande"

NoraDede
0

ja nu efter lite slingrade och bökande har alla rena öron och korta klor. och det känns mycket jusst nu tror inte jag kommer sova mycket inatt tyvärr

NoraDede
0

ursch nu är det inte många timmar kvar=( mår så jävla skit nu kan fan inte sova *snyft*

Norrskenets
0

Huuva, förstår dej gumman. försök att lyssna på nå musik(inte sorgsen musik) eller ligg och titta på tv. ses imorn nattnatt

NoraDede
0

det funkar inte har kompisar här som försöker muntra upp mig men det går inte. ja det gör vi natt natt

Norrskenets
0

jaha, hoppas du får sova lite iaf nattnatt

NoraDede
0

ja nu har jag precis kommigt in från illrarna jag har legat en stund ute i deras rum. det va så hemskt för tjejerna bara tittade på mig, jag bara låg där medans dom sprang runt mig och dom bet inte. dom vågade inte ens försöka naffsa, dom bara tittade på mig. och nu är frågan vad tänkte dom då egentligen?

Norrskenets
0

Huga, dom känner vell på sig att nått är på G… ses snart, usch va trött jag är

NoraDede
0

ja nu är det ju gjort. avskedet gick mycket bra då jag redan sagt det mesta adjö hemma istället för att sätta igång med alla känslor på träffen och kanske dra ner stämmningarna. men det kändes konstigt att komma hem och dom inte va med mig eller väntade på mig

Norrskenets
0

förstår det, hoppas du mår bra snart, tur du har Miilo som kan trösta dig

NoraDede
0

ja då jag håller på för fullt och städar hans rum nu och fixar en massa hyllor med mera=)

Norrskenets
0

Va kul för han=)

NoraDede
0

ja bilder kommer senare någon dag när det är klart=)

Norrskenets
0

okej=)