Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 500 ggr
Xannadu
0

Plutos dag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha i dag har det varit jobbigt. Först slet matte upp mig o sa att nu ska vi bada. Jag ville inte alls göra det men visste att det var ingen ide att protestera för hon kommer ändå bada mig.
Efter badet börja hon rota mig i öronen fatta ni vad irriterande när någon gräver än i öronen, men ska sanningen fram så var de rätt skönt o jag hör bättre nu :) Sen fick jag skabbmedel i nacken så klådan i öronen ska försvinna helt.
Som hämd satte jag mig o bajsa utanför lådan xD
Sen var jag på upptäksfärd i sovrummet de där stora håriga monsterna brukar ligga där. Det låg en stor svart pällshög innan för dörren o varge gång jag närma mig så lät de som åska, det var lite otäckt men man är ju ingen fegis så jag smög mig fram lite mer o mer o till slit stod jag på pälshögen med framtassarna. Då tänder matta lyset o frågar vad som försegår då var de roliga förstört.
Då klängde jag mig upp i soffan o la mig där o då kom den där fördömda matte med kameran o störde *suck* Efter plåtning tog jag tillflykten in i badrummet o la mig bland smuttskläderna där. Där brukar inte matte eller husse vilja störa mig tror dom inte gillar sin egen skit doft xD men jag bryr mig inte så länge jag får sova.
Nej nu ska kag sova lite mer.
Tassen på er alla
Pluto

Xannadu
0

Ett kort till på mig

Xannadu
0

Ett kort till

Xannadu
0

Sissta kortet på mig

Xannadu
0

Glömnde säga att trotts allt vad matte gör o det där stora pälshögarna älskar jag min familj.

tassen på er alla

Norrskenets
0

hehe vilken dag du har haft Pluto Skrattande

sarae
0

hahaha sötungen! en sån dag! Men han e riktigt duktig på att skriva själv krypet ;)

Xannadu
0

Ja visst är han. Han är duktig vår Pluto

skrollan
0

vilke duktig pluto, och vilken dag:D