Träff gävle!
hej jag undrar om någon ska åka från norrland/sundsvalls trakten ner till träffen vid tio tiden?
jag måste ta mig ner med mina töser till den nya ägaren på träffen. men dom jag ska åka med ska åka redan nio och mitt tåg kommer till stationen tio. och jag kan ju inte ta det tidigare tåget för då får jag stå ute i den 2-3 graders kylan i två timmar och då blir både jag och illrarna sjuka.
mvh erika och 3 pälsar
putt

men kan du inte åka dagen föra och sova över hos dina mamma eller nått så kan du åka med mig från timrå till granlo?
Jag har ju redan svarat till dig och theres att jag kan inte sova över hos min mamma. det har vare bestämt hur länge som hellst när vi skulle åka och nu ändras det heltr plötsligt, så nu kan jag inte lösa det.

Jag har inte hört att vi bestämt någon tid.. och eftersom träffen börjar 11 och det tar 2 timmar så bör man ju åka kl 9.
ja men jag pratade med emma för ett tag sedan och hon har sagt halv tio, tio till mig och då sa frågade jag henne om vi kanske kunde åka tio eftersom mitt tåg kom in då och hon sa att det var lugnt. och jag påpekade till henne då att vi skulle höra med dig men emma sa att det inte skulle vara något problem och hon skulle fixa det där med dig…så jag har bara fått tiden av henne och hört att det va ok att åka kl10, och det var ju en jädrans tur kan jag säga att jag inte hade hunne bokat biljetten

måste gå att försöka lösa på nått sätt och jag sa 9 halv tio tiden och att det va inte helt bestämt. men therese kunde ju hämta dej vid åtta iaf eller kan inte din mamma komma och hämta dej när du kommer till sundsvall? så hämtar jag upp dej hos din mamma sen vid halv 9.
nej min mamma kan inte eftersom hon inte är hemma. och du sa till mig ett mail att det var klart med den tiden och att det var lugnt att jag kom tio.

nä när du va hemma hos din mamma så sa jag 9 halv tio ungefär men visste inte exakt då, och sen sa du att du inte hittade ett mail där det tydligen skulle stå att jag hade skrivit tiderna men jag hade bara gjort det ovan och inte förns nu när vi visste exakt att vi fick låna bilen så fick ja veta exakta tiden också. finns det ingen annan som kan hämta dig då? måste vell finnas nån annan i timrå/sundsvall som kan ställa upp hämta dig?
#8 ja jag har då ett mail i min inkorg där du säger den tiden till mig och att det är lugnt att ni väntar till tio. stå för vad du säger. nej jag länner dig ante och magnus. och varken ante eller magnus har illrar i sina bilar det vet du. skitsamma eftersom ni inte kan lösa problemen vi har fått får jag lösa dom sj. står på stationen när ni kommer kl tio

#9 nä, jag menar att du trodde du har det i ett meddelande fast jag bara hade sagt sist att vi kanske åker 9 halv tio men det var inte riktigt bestämt då. Men dom som bodde i samma trappuppgång som då? den där tjejen, som gick estet? eller nån annan som du gick i samma klass som? har du pratat med Therese då? ang det du skrev: "skitsamma eftersom ni inte kan lösa problemen vi har fått får jag lösa dom sj. står på stationen när ni kommer kl tio" ?
vadå samma trapp uppgång? och estet? ja det ska vara nio jag finns där när ni kommer kl nio

tänkte på tjejkompisen din som bodde i samma trappuppgång, trodde hon hade gått estet med dig men ja kan ha fel. okej, men när kommer du med tåget dårå? eftersom vi kunde hämta dig nio,nån som kunnat hämta dig?eller väntar du inne på stationen? skönt att det löste sig iaf

Men ja kunde ju hämta upp dig kl 8…

jag blir helt snurrig, hur ska du göra Erika? Therese kan hämta dig 8 om du vill? eller har du löst det på nått annat sätt?
vad är det med den tjejen?????
ja ni kan hämta mig nio när ni åker för jag är framme vid sju eftersom jag kommer att ta tåget 5 på morgonen från ånge. och jag kanske ha löst det så att det kommer en kompis med bil som jag kan sitta i tills ni kommer för den kompisen bor inte i stan så vi hinner bara åka hem till den så måste vi tillbaka till stationen. men säger till så fort jag vet.
och det är jättesnällt av dig theres, men om jag kan lösa det att sitta i en varm bil på stationen slipper du ju hämta mig åtta och sen åka hem så hinner vi bara hem till dig så ska vi åka igen så då e de ju bättre om min kompis kommer dit.=)

Va snällt av din kompis att ställa upp, då ses vi där på lördag kl. 9=)
ja jag skrev ju att jag kanske har löst det. men vad är det med tjejen då?

okej, nä tänkte bara att hon kanske hade körkort och kanske kunde ställa upp. Men när vet du det då? tänkte annars kan therese hämta dig kl.8
ja jag har ju sagt att jag säger till så fort jag vet. men vilken tjej? jag bor ju inte ens i en trapp uppgång nu och enda tjejen som bodde i samma trapp som mig tisigare va ju sofia och hon tar sig ju inte ens sj till träffen. du har ju blandat ihop med någon annan nu. och det viktigaste är ju att theres får veta eftersom hon isf hämtar mig… har redan pratat med theres

Men då får du hojta till om du vill att jag ska hämta dig, annars antar jag att du löst det på annat sätt! =)
jag har mailat dig nu theres=) jag har löst det med en kompis som kommer och håller mig sällskap och illrarna får värme i bilen. då kan jag äta mig lite frukost på donken oxå medans illrarna är i bilen=) och sen slipper det bli en onödig sväng för dig=)

#19 har för mig att det fanns en till tjej i samma trappuppgång som va ihop med nån kille, det kanske va han som bodde där, tror dom bodde längst upp, aja skit samma. Skönt att det löste sig, och en bonus att du kan äta på donken*mumma va gott* då ses vi imorn=)
ja du menar min kusins tjej, men dom är längre inte tillsammans med henne och hon är ingen jag umgås med så det känns taskigt att ringa och be om att hon ska komma. ja men tyvärr har ju inte donken vanliga hamburgare på morgonen=(
ja vi synes imorgon nu ska jag sätta igång med att bada och klippa klor och rengöra öron=)

Jaha okej, men vilken kunde ställa upp och vänta med dig då?känner jag h*n? Japp ska hem sen också och rengöra öron och klippa klor
ja lycka till med bad med mera sj hade jag lite problem med badet på tjejerna men nu återstår klippning och öronen.
Denna tråd är inte längre aktuell så den kan låsas=)
och ja emma du vet vem det är
#25 Låses på trådskaparens begäran!
Mvh/Ceciliaolucifer stlf Sajtvärd iller.ifokus