R.I.P Zimba
Zimba Linus Uttman :´( Hur kunde du lämna mig? Den finaste katten på jorden, du som jämnt fanns och lyssnade när man var ledsen, slickade bort tårarna.
Du blev svartsjuk när Erik kom in i bilen, men vi löste dte tillsammans, vi fick plats tillsammans alla tre i min lilla säng. Du älskade att ligga påmin arm och ha din ena tass över mitt ena börst, det var så du skulle ligga.
Du var så klok, klättrade på pappas målatställningar för att kunna komma upp på balkongen för att ta dig in fast du visste att du inte fick göra så.
Du gjorde oss helt till vansinne genom att springa upp och ner på stegenen bakom huset för att vi skulle lägga märke till di och öppna ytterdörren för dig när du ville in.
Hur kunde jag lämna kvar dig hos pappa när jag flyttade? Hade jag tagit med dig så hade det hemska olyckan aldrig hänt, men å andra sidan hade du fått lämna din bästa kompis och bli innekatt. Tänk om, tänk om. Hur kunde jag som matte vara så dum och bestämma så fel.
Du älskade att bli borstad, mammas var så avis att du tyckte om det men inte hennes katt, där var det alltid slagsmål när det skulle borstas, men du strök dig mot borsten och vred och vände på dig för att underlätta för mig att komma åt.
Jag älskar dig så mycket Zimba, hur kunde du lämna mig? Jag vill bara lämna allt och komma till din plats, du är värd guld och har en mycket speciell plats i mitt hjärta där du alltid stannar.
Trodde aldrig att det skulle göra så jävla ont att mista ett djur, hade förträngt att man ska behöva göra det. varför just du och jag Zimba?
Behöävde skriva av mig, har ingen att ringa =(

naww =''''( stackars dig Linnéa å stackars Zimba såklart =(……beklagar sorgen verkligen :( jag finns ju på msn om det är ngt :)
*tröstkramar*
Beklagar sorgen!
Sara

Beklagar sorgen. Tungt att mista sin vän.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
beklagar sorgen!!! 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

verkligen tuft när man mister någon nära vän.. det är fruktansvärt men jag är helt säker på att Zimba visste exakt hur mycket du älskade honom- för han älskade förmodligen dig lika mycket.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Vi i Malmö skickar en massa tröstkramar till dig *KRAMAR*
Camilla, Baloo, Shanti, Stuart & Isis
tusen tack alla. KOmmer bara fruktansvärt att gå till skolan imorgon och på torsdag och vara stark.
Men grejen är att jag kunde ha gjort på ett annat sätt så att han inte blev överkörd, han kunde ha bott hos mig och bli innekatt
min favoritpojke :'(
nej, du kunde inte gjort på något annat sätt…kanske hade du kunnat ha honom som innekatt, kanske hade något ännu värre hänt men inne i din lägenhet istället.. kanske hade han varit olycklig över att vara tvungen att bo inne.. många kanske finns det- men det finns inget som säger att det hade varit bättre..
Tycker så synd om dig- är tungt att förlora någon som står så nära..
Sajtvärd på Iller.ifokus
det finns så mycket om och men hela tiden, det är det ända jag tänker på. förmodligen hade han blivit olyckligare av att bo inne och att skiljas från son kompis. Men jag kan inte ens komma på våran senaste stund vi hade tillsmmans och myste, han ville inte vara i min famn längre stunder efter det jag flyttat. Jag skulle aldrig ha flyttat istället.
han gick aldrig heller speciellt långt eftersom att han förra sommaren gick så långt att han inte hittade hem. efter det vi hittat honom höll han alltid sig hyffsat nära. Om jag bara hade funnits för honom. nu sitter jag själv hemma och ensam istället.. :'(

Det är lätt att glömma att knäppa kort på sin älsklingar.
Du ska inte ge dig själv skulden, och du är inte ensamen.. han vakar över dig tills du är stark nog. *Massor av tröstkramar från oss*
Rip! Så tragiskt när någons älskade dör, trots att de händer varje dag.
Det kommer en morgondag, och zimba vakar över dig.
Rip.
Beklagar verkligen din sorg, det är så tungt att mista en vän. Det känns ändå in i hjärtat på mig när ett kärt djur går över bron.
Tröste kramar från Christel, Laban, Lina, Tiffanie, Tilly, Kahn, Nanooq, Jazz och lilla Agnez i Helsingborg

Finns inget som är så lätt som att vara efterklok. Om man tänker på alla om och men som man ser i efterhand.
Du tog det beslut du ansåg var bäst för honom när han levde.
Och du får inse att det var det bästa för stunden. Inget att göra något åt.
Du vet att du älskar honom, du skulle inte göra något elakt mot honom. Så försök att trösta dig med att du gjorde det bästa du kunde.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
tack så mkt allihoppa! Dte känns bättre idag, men jag gråter fortfarande, klarade inte av att gå till skolan idag, fick en sådan huvudvärk av att bara gråta hela dagen igår. Igår kväll begravdes han, jag ska köpa en syrénbuske och plantera en massa tulpaner till honom. Min älsklingspojke, mamma sakner sig som fan!!

#18 va fint han kommer få på sin begravningsplats*tröstkramar från mig och töserna*
tack så mycket, jag hoppas det blir fint. saknadesn är jobbig och jag vill verkligen inte behöva ordna till hans grav, han ska inte ligga där i, det ska vara fel katt, han ska komma fram till mig som vanligt när jag kommer hem till pappa och kasta sig framför fötterna :'(

Usch… Förstår att det känns hemskt.. Finns inget värre än när ens käreste går bort… Beklagar sorgen…
tack så mycket, det är fortfarande jobbigt när alla frågar hur han dött och frågar en massa saker om honom och en massa. Idag är han inte död för mig, jag tror fortfarande att han kommer att komma och mötra mig nästa gång jag kommer hem till pappa. Jag ska aldrig mera åka hem till pappa, för att ajg kommer då bli så ledsen när jag inser att han inte kommer. Då kommer jag nog fattat att han lämnat mig…
jag och pappa ska försöka att åka in och handla på onsdag. Ville köpa något fin att plantera på Zimbas grav, något fin coh speciellt. Jag vet bara inte vad, han har just nu en syrénbuske och en tulpan och sedan en till buske jag inte vet vad den heter, men dom finns där sedan innan när vi fick begrava förra året ett djur. Är så dåligt på detta, vet lixom inte vad jag ska köpa för något, helst något fint som står sig så gott som året runt. Ideér?
beklagar sorgen. =(
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Beklagar din förlust….JAg får ibland ångeststunder då jag tänker på den dagen då min älskade Gizmo kommer lämna mej. Han blir 11 nu i november..så han börjar bli en gammal herre..även om han fortfarande i mina ögon är en kattunge. Älskat honom nå så fruktansvärt då han är en sån speciell och gosig katt. Sonen frågar ibland av svartsjuka vem jag tycker om mest av honom ocj katten. Vilken fråga…
Din herre var jäte fin..och Gizmosen påminnet om honom..
tack så mycket. Ja, det är hemskt.
Vilken stor katt du har , jätte fin!

#23..sitter och småskrattar åt min egen stavning. Kanske borde börja fundera på att sova på nätterna då jag ska upp 6. Att skriva verkar inte gå så bra..eller hitta rätt tagenter i mörkret rättare sagt..=D
vi köpte en fin blomma som ska hållas i frost och var super fin. och sedan ett par lökar som är fina till påsken.
:( beklagar sorgen..*kramar från oss alla*
tack så mycket!