Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 163 ggr
Smeagol
0

BILDER FRÅN HC-TRÄFFEN

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Smeagol
0

Testar lite, hur det funkar att lägga upp dem. Tyvär har ja ej dem i fullt format eller vad de heter eftersom de är skadade. Efterdom den s*tans kameran har pajat, men får väll se hur många bilder som funkar att lägga upp, sedan får ni gärna skriva villka illrar de är osv.

Det är alltså bilder ifrån HC-träffen i sommras.

Smeagol
0

Några sötnosar :)

Smeagol
0

En till sötis som vill ut skulle jag tro!?

Smeagol
0

Ett illermöte . Den vita illern vet ja att jag klappade, fast då sa hon åt mig att han kunde bitas, men de var ju inte ja rädd för eftersom jag har ett eget bit-monster här hemma.

Försöker komma på vad illern hette?? Vet att de var ngt fränt, men de är säkert någon annan som vet!?

Smeagol
0

hihi, fick fram ngra söta apor oxså :) hmm, kan se kanske 5 bilder i vanligt format av ca 100 bilder eller mer. skoj, inte:(

Smeagol
0

Coolt, en bild på en säl under vattnet oxså =)

Faxlin
0

#4: Är inte den vita illern Pucco? Tycker det ser ut som han. ;-) Fast han bits inte efter vad jag hört. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#7 nja, tror inte att det var så han hetter?? Eller så är det jag som har blandit ihopp allt??

skrollan
0

vilka fina bilder !

Norrskenets
0

va fina bilder=)

sarae
0

#2 e mina pluttar buffy molle å rickie ;)

#3 e nån av rikkis…misstänker grizzly?

babsan
0

fina bilder :)

Smeagol
0

Tackar :)

#11 aha, då har man lite mera koll. Om bild nr hette Grizzly så var då han en jäkel på att försöka rymma om ja ej minns fel!?

sarae
0

#13 kan det inte vara min molle du syftar på? han vart ju på rymmen ett par ggr ;)

Nea
0

Den vita illern är "lilla" Pucco.

UlrikaD
0

#1 är mitt gäng. Erik till vänster, Nalle till höger, Lurvas upptill och Oliver nertill. Samt en Grizzly-svans också.

#3 var Grizzly

#4 var Pyret till vänster och Pucco till höger.

Smeagol
0

#14 jo han med för den delen :) hihi.

#15 jepp pucco var de!

#16 lite klarhet. jiipy =)