Kentucky jordfräs
shiiit, hon har verkliogen roat sig för ikväll nu. Det var ju lajbans att mamma skulle köpa hem en sådan rolig blomma just idag sig ;)
ja snacka om att ha super kul=)
hahaha, så söt hon är!! o shit vad skiten ser femenin ut när jag ser hur identiska han o kentucky är :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
Men lilla söta stumpan då…! ;)
Mvh Jenny
Jossan.. De e bara Kentucky som e hunkig :D
det är hon absolut, jätte fin!
Undrar vad det är med oss illerägare…..när de hittar illern i blomkrukan (eller någon annanstans där den inte borde vara) så springer de fort……och hämtar KAMERAN! *asg*
Kul har hon iallafall den lilla pälsen =)
Amor vincit omnia
haha, fast jag har aldirg gjort det faktiskt. =P blir så vansinnig så att jag inte ens tänker på det :P
#19 ja inte ofta är det man skäller på dom. för dom är ju iaf söta när dom gör en massa hyss=)
# 21 Ja, det finns inget djur som kan se sååå oskyldig ut som en iller tagen på bar gärning… "men ojdå matte….hur hamnade jag här????" *fniss*
Amor vincit omnia
jag har ju inga hyssbilder :d va ju tvungen att passa på, å blomman ska ändå byta jord sen så :P
lika mycket som dammsugen behövde lite mat va ;)
#24 du har så rätt så

va snällt av dig som köpte en växt med en massa rolig jord och bara till henne=) såå snällt av dig hehe ´=P
haha, där hade tösen kul =)
Lånade en av bilderna för att visa vad som händer när en iller hittar en blomma
Den finns på modellerbygge ifokus
Hoppa att det inte gjorde något och om du har något emot det så säger jag till så tar vi bort den