Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 3007 ggr
*L*
0

Paris hilton

har hon fortfarande kvar sina illrar eller har hon tröttnat åh nu kommer alla människor skaffa iller utan att veta något om dom

hon har iller bara för att det passar till vissa klädersplagg *spyr*Skrikandes

Faxlin
0

Paris har fortfarande sina illrar kvar. Och rädslan som finns nu är att det blir hysteri efter iller liksom det blev om hundarna.

Undrar om folk skulle skaffa skunkar om hon hade sådana? Suck blir bara så trött på folk ibland.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

*L*
0

Hon har 609 djur vad jag har hört

Faxlin
0

Har hon inte fler? Tur hon har pengar så att hon kan anställa djurvårdare till dem.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

*L*
0

ja hoppas att hon inte har mer djur

Faxlin
0

Kanske någon annan som vet exakt hur många djur hon har och vilka sorter hon har.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

-eM-
0

http://idis.blogg.se/161105111647_paris_djur.html#comment

Vad jag vet så är detta inte någon iller!

-eM-
0

http://www.strangecosmos.com/images/content/111267.jpg

Men det här är dock en söt en, men vad jag har förstått så har hon inte den som husdjur utan hon hade den i en modevisning iom att hon vägrade bära päls och ville visa att man inte ska göra det. Illern skulle dessutom föreställa en mink.

Det är vad jag hört.

Borgarn
0

http://idis.blogg.se/161105111647_paris_djur.html#comment

Det är En kinkajou hon håller i på bilden .

Håller med Åsa, tur att hon har råd med djurskötare Penga mun.

Faxlin
0

Hallå!! Vad ser ni när ni följer länken som även Borgarn lagt till? Jag ser bara -eM- s text om att det inte är en iller. Jag vill ju också se det ni ser.

Att hon har iller vet jag. Har för mig att hon har fem stycken kan ha fel på antalet, men ändå. Hon har haft dem i flera år så det är inget ny inköpt djur hon håller i. Men att få folk att tro att det är en mink? Skrattretande. Hoppas folk som härmar henne köper sig en mink då. Får vi se hur länge de har dem kvar.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

-eM-
0

Åsa: Okej, ja du har säkert koll. Försökte hitta nån sida med hennes illrar men hittade inget.

Jag hatar Paris så jag vill helst inte veta vad hon håller på med!

Jag ser heller inget annat på Borgarns sida..

Faxlin
0

Fast jag såg inget annat i din länk heller, den första alltså. Inte den när hon håller i illern.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

-eM-
0

Ja då vet jag ine vad det är man ska se..

Faxlin
0

#12 men om du tittar på inlägget du skrev i #6. Där har du en länk där du konstaterar att det inte är en iller. Sedan säger Borgarna att det är en kinkajou på bilden. Har aldrig sett en sådan vore roligt att se en.

Audiatur et altera pars

Borgarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ojjj nu vart det rörigt med bilden , länken funkade ju inte sen  Fundersam..

Jaja men jag lägger in en bild med Paris och en kinkajou

Faxlin
0

Den var ju söt. Fast inte ser det ut som en iller i alla fall.

Audiatur et altera pars

*L*
0

nej det gör den inte

Borgarn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här står det att Paris har Två "Vesslor" *host*iller*host* Fundersam

Madde
0

Jag läste om att paris hade iller för snart 1 år sen. Det kan ju bli så fel när en person som henne skaffar iller.

Tänk på alla småtjejer som ser upp till henne. Dem kan ju skaffa iller för att just hon har det. Och det är ju inte säkert att dem tänker på hur jobbigt det är att ha en iller. Hur mycket man måste arbeta med dem för att dem ska bli rumsrena och sånt.

När man är en förebild. Nu vet jag inte om jag vill kalla paris förebild. Men som en som syns mycket ska man nog tänka till innan man visar upp sig med iller.

Det här är min åsikt, ni andra kanske har en annan. Räcka ut tungan

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Jag skulle inte kalla Paris Hilton för en förebild. Om det inte vore för henne skulle vi inte ha denna hysteri med de små hundarna. Och vad som skrämmer mig är att den hysterin kan sprida sig till illrarna också. Nu har de ju benämt illrarna som både minkar och vesslor i stället för iller. Så jag hoppas att de som vill ha samma häftiga djur som Paris Hilton bara för att hon har det skaffar sig en vessla eller en mink. hihi
De lär ju rätt snart komma på att det inte är lämpliga husdjur. hihi

Audiatur et altera pars

GizmoGirlie
0

Usch det visste jag inte hon hade:( Synd att chansen finns att det kommer bli samma sak som med chihuahua… :(

GizmoGirlie
0

#6 och #8 Vet att hon inte fick behålla denna lilla "apa" som tur e

Roxanne
0

HAR PRIS ILLER? :o:o:o:o:o Gråter fan stackarns iller Gråter

Roxanne
0

Ursäktar mig för språket men jag blir lite upprörd!Generad

En sån som hon ska inte ha NÅTT djur! Titta bara på hennes hund! *snyft* uusch! en sån som Paris Hilton kan man ju inte stoppa! :(Gråter

Faxlin
0

Nej att stoppa henne från att ha djur blir svårt. Dessutom har hon massor med djurvårdare som tar hant om djuren så just hennes djur tycker jag inte synd om. Men alla de som apar efter henne som inte inser vad det är för djur de skaffar sig, dessa djur är det synd om;-)

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

Ja, hehe du har rätt :-)