Omplacering haniller Borås
På grund av allergi har jag tagit beslutet att omplacera min iller. Erland är 6 månader och ett litet yrväder som gillar bus, hans repertoar består ofta av att hämta strumpor ur tvättkorgen, klättra på tvättstället och flytta runt sina toalådor. Han är dock även en riktig mysgubbe som älskar att ligga på rygg i ens knä, han vill dock inte riktigt erkänna det .. Att klia under hakan och nacken är uppskattat! Kloklippning går utan problem, en får dock ta en tass i taget då han tröttnar fort. Erland har sedan jag skaffade honom varit lite nafsig vilket vi jobbat mycket med, nu får fötter i strumpor vara så gott som helt i fred. Erland är enligt mig världens trevligaste iller och skänker extremt mycket glädje i vardagen.
Jag är väldigt mån om att Erland kommer till en person som uppskattar hans små egenheter och hyss. Du behöver inte ha haft iller sedan tidigare men ska vara underförstådd med hur illrar fungerar. Erland är ännu inte kastrerad eller vaccinerad, möjlighet finns att göra detta innan han flyttar. Med följer ett antal matskålar, hans toalådor (4 st till antalet men du behöver inte släpa med alla om du inte vill) samt leksaker. Han är försäkrad hos Länsförsäkringar. Pris diskuteras (symbolisk summa), mejla gärna ssihn94@gmail.com om du är intresserad eller vill veta mer. Erland finns i Borås.
Kommentarer om hur jag borde göra med min allergi undanbedes, allergin tar sig uttryck i andningssvårigheter och jag vill därför inte riskera att det blir värre.

Han är inte försäkrad hos länsförsäkringar utan hos agria. det är enbart agria som försäkrar iller ;)
Finns han kvar? :)
#1 Tack för uppmärksammandet, ska ändra! Tror jag snackat lite för mycket med Länsförsäkringar på det senaste, haha.
#2 Han finns kvar!
Åh, verkar som att det inte går att ändra i inlägget. Som sagt är han försäkrad hos Agria.
AKUT! Erland fick komma tillbaka från tilltänkt fodervärd på grund av allergi och min egen allergi blir värre och värre, så han finns kvar för den som är intresserad. Ser gärna att han flyttar så snart som möjligt.
Åh önskar så att jag hade möjlighet för iller nu! Sååå fin ju!

Erland har numera flyttat hem till oss! 😃
Då låser jag tråden. Mvh Madde // Medarbetare
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.