Äntligen!
igår gjorde jag äntligen slag i saken. Jag tog bort benen på sängen för att slippa detta paradis för utanförbajsningar!
det var ju fantastiskt roligt att vara med när sängkläder och madrasser flög åt alla håll. NÄr jag skulle tvätta golvet under sängen hör jag hur det ploppar till och tänker - att jag aldrig lär mig!
Melker har hittat svampen och förnöjt sprungit iväg med den.. kul att leta efter den på 27 kvadrat när allt ser ut som ett stort kuddkrigsfält
nåväl..fick bort benen och sitter nu och tittar på mina små som springer runrt, runt, runt, för att försöka komma under sänge
men ICKE!

haha, taskiga matte att förstöra så där. Tänk vad de funderar nu de små, det har ju gått förrut att komma in under sängen :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha. måste kännas konstigt för dom =)
ja det gör det säkert..men jag har det hellre såhär än att flytta på sängen varenda dag för att torka bajs ;)

#3 haha, förstår det ;) mina 2 bajsar under tvbänken :O å det e inte så lätt för mig att torka där :O
Jag hade samma problem med Athlaz förrut, men jag smällde upp plank runt sängen Han låg o sov när jag gjorde det, så när han vaknade och skulle gå på toa traskarhan först mot lådan när han märker att han inte kommer under sängen. Efter nga steg kom han på det: Va fan, min toa!!! Då vänder han sig emot mig (jag sitter i soffan) och lyfter svansen. Jag har aldrig sett honom så förnöjd över att göra det på min matta. HAHA, DÄR FÅR DU!!!
Mvh Jenny
Jag drog ut min säng från väggen och ställde ett litet nattduksbord i hörnet, och la sovfiltar under. PERFEKT ;) Efter ett tag när dem har slutat gå under sängen, så sköt jag insängen till väggen igen och började förvara saker under istället, och slängde även in många fleecefiltar under och vips, inga otrevliga monster under sängen längre 

#6 Va smart tänkt…Min tjej var duktig på lådan i början..som för att visa. Nu är det inte längre lika viktigt för henne. Som tur är känner man lukten så det sen bara är att leta sej in under rätt byrå. Ska stuva in filtar och myskuddar allt eftersom nu. Blir väl ett mjukt inferno på 82kvm tillslut..hehe
kommer dom spöka för dig unde rtäcket, groggie älskar att bitas under det ;)
Jotack ;) CarpetSharks!
haha, jag skulle aldrig ta bort mina ben, då skulle jag aldirg få ligga själv i mn säng. Räcker med dom alla 10 tals gånger jag får kasta mer dom fårn sängen på natten =P