Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 1216 ggr
elapid
3

Dagsgamla kycklingar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan. Jag säljer dagsgamla kycklingar som är frysta i påsar om 50 st. Kycklingarna väger 40gr/st. Ett paket med 50st kostar 100kr ! Jag skickar inte något foder men resor i landet görs med jämna mellanrum. 1/11 åker jag till Malmö och runt den 8/11 åker jag till Norrköping så leverans efter vägen kan ordnas om intresse finns. Jag startar mina resor från Lidköping. Leverans till Boråstrakten kan ske regelbundet. Boka gärna via min mail om ni är intresserade. foderkyckling@hotmail.com Mvh Andreas.

JossanH
0

Man kan inte få köpa styckfrysta?

Sajtvärd på Iller.ifokus

elapid
0

Har tyvärr inte styckfrysta för tillfället men ev något som kommer i framtiden om ett större intresse finns. Mvh Andreas

illernettan
0

Styckfrysta hade jag varit intresserad av……för mig känns det lite obehagligt att tina, dela och frysa om…….är glad om jag kommer så långt att jag "vågar" ge dom hela bytesdjur…..

Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Animustassar
1

jag köpte ett flak med kycklingar… behövde inte tina dom alls… fjunet gör att dom inte fryser fast i varandra… det kan däremot vara lite pilligt att kroka loss benen ifrån varann… :)

// Jenny and the tassiliciousCool

Mixxy
0

#4 dom vi köpte var paketerade på ett annat sätt än vad dessa är. Det var en sån här förpackning jag köpte förra gången och dom är betydligt svårare att få isär än det är i den nya förpackningen.

Animustassar
0

okej… då ska jag inte säga nått… *drar sig tillbaka* 🦸‍♂️

// Jenny and the tassiliciousCool

elapid
1

Tack så mycket för era synpunkter och eftersom efterfrågan av just styckfrysta verkar vara rätt stort kommer jag börja styckfrysta kycklingen redan nu så det kommer finnas framöver. Det kommer vara samma pris, alltså 2kr/st Men jag kommer ta minsta beställning på 50st. Mvh Andreas

JossanH
0

Det är ju verkligen kalas!! Fick en "boll" med kycklingar en gång. Måste varit minst 500 i en stor klump. Usch!

Sajtvärd på Iller.ifokus

illernettan
0

#7 Låter super 🙂. Finns det möjlighet att hämta i Lidköping? Bor ju strax utanför Skövde…….

Blir en utmaning för en stackars matte att börja hantera kycklingar också 🤢

Mixxy
0

Nu har ju jag köpt på mig en hel del kycklingar så det räcker ett bra tag, men det är ju kalas att veta vart man lak få tag på det 👍

elapid
0

Illernettan, det går givetvis bra att mötas upp i Lidköping så du kan köpa kyckling. Skicka din bokning till foderkyckling@hotmail.com Mvh

JossanH
0

#9 jag som blev äcklad av köttdisken förut. Fasligt vad man vänjer sig ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

elapid
0

Haha här JossanH :)

elapid
0

Haha härligt ska det ju stå ;)

FerretCrow
1

Har tidigare köpt paketerad på det där viset och hade inga problem att dela upp då dunet inte fryser ihop direkt. tycker jag klump frysning är värre

illernettan
0

#11 Skickar ett mejl alldeles snart 🙂

Guldheden
0

hur är det med göteborg?

elapid
0

Guldheden, skriv gärna mail via foderkyckling@hotmail.com Men är inte otänkbart att leverera till Gbg.

animal-lover
0

Kan det levereras till Västerås ?

elapid
0

Japp det kan levereras till Västerås. Troligtvis blir det en tur dit samma helg som jag ska till Norrköping 8/11. Mvh Andreas

elapid
0

Kycklingar kan levereras efter vägen Borås - Varberg - Malmö nu på lördag 1/11. Mvh

elapid
2

Nu finns även styckfryst i 50-pack.