Fetsich!?
alldeles nyss hörde jag hur det rasslade till inne på badrummet och 2 sekunder senare kommer en alldeles överlycklig Melker med trasan ( den som jag precis har städat badrumet med) släpandes i munnen..helt överlycklig, det fullkomligen LÖS ut ögonen på honom.. försöker få tag på honom men attans vad snabb han är, fast han snybblar på disktrasan.. får tag på den och lägger den i badrummet, högre upp.. 5 sekunder senare, hör jag hur det rassalar IGEN! då ligger han i en gallerhyllsak jag har i badrummet och tuggar på mina tamponger!! tar den ifrån honom, då tar han en salvtub, tar den ifrån honom, då hittar han svampen, tar den ifrån honom.. senare hör jag hur det rasslar för 511 gången, då har han hittar mina gallerkorgar jag har på badrummsgolvet, det sitter plastsugploppar på, fantastiskt roligt att försöka få loss :)
när jag ÄNTLIGEN har gömt allt som han vill ha, sätter jag mig vid datorn och skriver detta, samtidigt kommer melker ut med ett armband ( gummi ) och lägger det i hallen ( detta är mittemot badrummet) och med nosen i vädret går han tillbaka till sitt kungarike, badrummet med alla dom roliga prylarna!
är dettas typ ngt i stil med en Fetisch? han fullkomligt går igång av allt vad gummi heter.. är min iller inte som han ska? nu ligger han på badrummet och ser helt däckad ut ( som efter ja, ni vet vad, ) haha
rolig är han
:D nä det är nog snarare amy som är en ovanlig iller ;). Jag har tre gummigalningar varav åtminstone två tuggar i sig av grejerna, vilket snabbt blir rätt livsfarligt ju…. Så jag är rätt nojig med att inget gummi får vara tillgängligt för dem. Gympaskor får man t ex slänga på hatthyllan ;)
Lycka till! tsss :P
haha, dom är väl knepiga båda 2 antar jag :)
Men han är så förbanant envis, jag satt verkligen mitt emot och han tog allt han kunde som en ltien småunge och jag tog det ifrån honom..han tuggar dock inte..han gömmer det.. vill gärna ha tamponger, salvor och trasor ifred :)
han har typ 12 pipisar!
tack förresten ;)

Det är väl klart att man måste sno allt som ser roligt ut eller luktar gott(som gummi) !! Daisy snor tammetusan allt hon kommer åt. Men gummi är strikt förbjudet hemma för det ligger hon och gnager på.

Hahaha, så fort rocky hittar någon av mina tamponger så ska han alltid tugga sönder dom :P

Konstigt nog så är Grynets favorit rum oxå badrummet. Allt som finns där inne. Det allra första hon gör varje gång är att dyka ner i skurhinken och gosas lite med moppen..för det kaaan juh vara så att den vore gott blöt. Att hon kanske missat vara med och "eftertorka". Hon ligger där i med Gulsåpa flaskan och krafsar och donar en stund. Sen klättrar hon längs en sån där Ikea näthylla man sätter från taket..Undersöker flaskorna på plan efter plan tills hon sen hoppar i badkaret från den..Går runt längs kanten ..längst bort..där hon sen puttar ner grej efter grej. Kuttrande ser hon på. Råkar hon ramla ner så går hon och börjar om. Tills alla grejjer är i..sen springer hon och krafsar och flyttar på allt på botten..Helt oförståerligt för mej..men tydligen roar det henne nå enormt. . Men faktiskt är jag rätt lycklig över att hon (konstigt nog) inte försöker flytta stenen ovanpå avloppet…vilket jag trodde skulle bli hennes mission.

#5 hehe verkligen som sin pappa som verkar gå efter "inget är omöjligt" hehe hon har kul iaf hehe