Trotsåldern?
När kommer illrar in i trotsåldern?
Itchi har börjat bitas mycket mer nu och sätter sig utanför lådan. Han är bara tre månader men jag undrar om det kan vara trots?
yup det låter som trots åldern..eller så har han blivit varm i kläderna hos dig ;)
Så han är inte för ung för trotsåldern då?
haha trots åldern kan komma måååånga ggr under e ilelr livstid ;)
Haha okej. Bara att kämpa på uppfostring xD

Grattis, grattis!!!
Det é la härlit när dom kommer in i trotsåldern, våran Roland 1år är helt galen hemma! Bajjar lite var stans o har sådan energi så man knappt orkar med honom! Härlit, härlit…
Haha!
Trotsålder???? Har inte en iller det alltid??? Det skulle man ibland tro om mina busar iallafall.
mina har alltid det ;)

Haha, är det bara min som är exemplarisk eller? :P Funderar på att skaffa en kompis till honom, men då kommer jag väl få en chock hur illrar kan vara!

vår håller på likadant och hon är också tre månader o vi tror att det är trots.
#9 haha jadu! vår första iller, toxi, är hur snäll och go som helst. gör aldrig något dumt (som att välta ner massa grejer eller klättra etc.) men när vi skaffade vår andra, tuuva, då hände det grejer. Hon klättar överallt, upp på mina ben vidare upp på axlarna å ska titta på när jag diskar, hon kommer upp på hatthyllan, klättar ända upp till gardinstången m.m. Vi har alltså en fisförnäm dam och en klätterapa
Jag undrar om jag inte fått en gosiller. Han älskar att gå på mig om jag sitter på golvet osv… Han började med det samtidigt som han började bajsa utanför… Trotsålder det med? Fast sötare trotsålder? XD