farligt+
har nu äntligen kommit hem och fått hem mina pälskorvar..
efter ett tag hemma plockar jag upp Melker för pussar och märker att han smakar väldigt "hallon".. visste att han hade varit i min väska och grejajt..sticker ner handen och hittar ett nivea läppglans på tugb, HELT SÖNDERTUGGAT!
han har även ätit lite och lite har han på huvudet..kan detta vara farligt?
asso, det han har på huvudet är säkerligen inte farligt, mend et han har i magen :)
gott smakar han i alla fall

Så länge han bara fått i sig läppglanset och inte bitar av tuben så ska det inte vara någon fara.
Han blir säkert lite konstig i magen och får annorlunda bajs men i övrigt så kan jag inte tänka mig att det ska vara någon fara. Men det är alltid bra att hålla lite extra koll när man vet att de fått i sig sånt som dom egentligen inte ska snaska på.
Tsss.. Dina pälsklingar har det myyyycket bättre och tryggare hos mig, kom genast tillbaka med dem! 
Det är ju såå tyst nu.. 
Sara
Mimmi gjorde samma sak häromdagen,fast lipsyl med vaniljsmak,hon var dock inte så go i magen efter det….däremot luktade hon gott 

Go Melker 
helskotta vilken ämnesomsättning dom har.. redan kass..halva tuben har åkt ner, minst..
smarens ;)

Men illerbajs som luktar hallon, det låter ju riktigt tevligt!! 
jättetrevilgt, men det är ganska flytande :)
möttes rpecis av ett brev från tele2, dränkt i piss.. mysigt
man borde sätta uppp en cykelkorg eller något på dörren som poster ramaler ner i ;)
jag funderar på det faktiskt :)
jag ska sno någons cykelkorg ;) haha
haha gör du det, jag köper mig en ;)
haha, ska se om pappa hra någon på en gammal cykel ;) bara hoppas på att posten hamnar där i då och inte ramlar av varenmda gång man öppnar eller stänger dörren :P
Jag vill inte vara negativ men det finns illrar som smitit genom att klättra upp på korgarna och smitit genom brevinkastet.
Så skruva fast en tidningssamlare eller nått och inget med galler.
Sara
okej, det var smart!
haha, jag ser framför mig hur melker sitter fast med baken inne och huvudet i gången..:)
tack sara :)