1000 medlemmar idag!
På mindre än ett år har det tillkommit drygt 500 medlemmar. Många som intresserar sig för iller verkar det som.. Nightrose är medlem nr 1000. Krattis!

Oh, vad skoj att du håller koll Robin. ;-)
Trevligt att se att så många har valt att bli medlemmar- Även om många inte skriver alls.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hur ser man hur många medlemmar det finns :P ?
nej jag tycker det är samma folk tyvärr som skriver i trådarna=( men 500st är mycket på ett år iaf=)

#2: Högst uppe i listan så står det Medlemmar trycker du där så kan du se hur många medlemmar som finns här. Också kan du hitta på de medlemmar som finns också.
Audiatur et altera pars
Kanske sånna som har dubbla memerskap med.
Får väl då gratta oss här inne att vi har varit så duktiga.
det var inte illa pinkat =)
Mvh Jenny

Ja det kanske finns de som har dubbla med. Dock kan man hoppas att det inte är så, finns inte så stor anledning att ha två tycker jag.
Audiatur et altera pars
jag har tva, hittade inte hur man tog bort sin och tyckte att mitt förra namn var pinsamt
vad kul =)

Grattis allihopa! kul att vi är så många. Men dom som har fler, finns det inget sätt för dom att ta bort den som dom inte vill ha kvar?måste ju kunna gå tycker ja=)
Nice
För dom som har flera är det väll bara att skriva ett pm till en admin som för ärendet vidare?! Iumed att konton inte tas bort trots inaktivitet ( har jag fel?) så kan man nog plocka bort minst 20%? En vild gissning!
Jag tycker jag ser dom "vanliga" namnen i varenda tråd :P Inte så många nya, men dom nya (som jag) håller väll för det mesta tyst och lär sig istället för att leka duktiga… 
De e som det ska vara :P sånna som du å ja Getesatan :P Vi sitter här framför våra skärmar så snälla och timida :D
så klart ni ska skriva på ni oxå=)

Håller med Nora_Dede här, klart även ni ska skriva.
Att ta bort sitt konto är inte svårt. Man loggar in på sidan.
Sedan går man in på administrera, där kan man välja att ta bort sitt användarnamn.
Audiatur et altera pars
jag vill älgga till groggie i mitt namn ;)