OT billig taxi?
billig taxi i sthlmsområdet?
tänkte dra till täby, och kan ju ta mig till arlanda på 40 minuter för 400 kr…
men… kommer inte från arlanda till täby… om jag inte ska göra jäkla massa byten, och kommer byta fel och gå vilse :(
golf.ifokus.se

Finns nog inte några "billiga" taxibilar som kör från Arlanda. Det är ju där om någonstans de kan tjäna pengar. Kör kollektivt. Är inte så svårt att byta.

mja, skulle nästan säga tvärtom. Taxibolagen har ju ofta fasta priser från Arlanda till sthlm C… men visst, billigt är det kanske inte. Men motsvarande sträcka utanför arlanda skulle nog kosta mer.
Ett alt är att Ta SJ-tåget istället till C, det går från terminalen under Sky City, dvs mellan terminal 4 och 5. Sen kan du ta taxi eller t-bana eller liknande vidare? Borde bli billigare…

men täby ligger ju mellan arlanda och sthlm… känns onödigt att åka fram och tillbaka :P
golf.ifokus.se
När ska du till Täby? Jag åker till sthlm ganska ofta.. Kan plocka upp dig på arlanda om du vill? Passerar täby

tänkte åkt dit igår, men det gick inte… och måste vara hemma måndag tisdag nästa vecka, så kanske ska dit på onsdag eller torsdag =) hoppas mattias kan hämta mig då iallafall…
golf.ifokus.se

Hm… tåg nu istället, från nybro till sthlm är det lätt, bara 1 byte i alvesta, men resten av vägen.. t-bana hit å nåt annat då å så… är det lätt att hitta så man går på rätt och så? xD
Vill inte bli lost in sthlm liksom…
golf.ifokus.se

Ingen som ska åka från sthlm till täby runt 15.40 imon så jag kan lifta istället? ^^
golf.ifokus.se