Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 481 ggr
*L*
0

iller annons

kolla vad jag har hittat för annons

http://www.annonsfynd.se/default.aspx?cid=43921

Faxlin
0

Ja, det börjar bli dags nu, kan inte förstå vart alla omplaceringar kommer ifrån.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

*L*
0

Nej inte jag heller

Madde
0

Hoppas bara att dem illrarna kommer till ett bra hem.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

tessa
0

- ja det får man verkligen hoppas!

nu när det börjar bli varmare och skönare ute, så kommer jag ha med mig Julius ute en hel del hade jag tänkt, och det är ju nästan så att man drar sig för den ev. uppmärksamhet vi kommer att får just för att man inte vill att folk ska lockas att "sötnosen" och själva vilja skaffa en "sådan käck liten krabat" Fundersam

aja, nu ska man väl inte vara pessimistisk redan innan man ens mött någon men det sista man vill är ju att bidra till att illrar hamnar "fel", så det gäller väl att välja sina ord när man får frågor och kommentarer om "råttan" Räcka ut tungan

Som en lite kul grej så kan jag ju berätta att Julius var ute för första gången "på riktigt" i vår igår, och när han var nere på marken en stund, stannade en bil på gatan en bit bort, och folket i den bara stirrade och skrattade.. jag kunde inte låta bli att skratta jag också, för det hela kändes så knasigt och kände mig sådär lagom generad, - mest över Julius fulsnygga sele tror jag, som är "hallonröd" (cerice) men det är ju glädjande när man får bilar att stanna med stirrandes passagerare, oavsett anledning till det.. Flört

nasseiller
0

Hej! det är sund bara att det inte fans något foto på dom!!!!Flört

Ulla
0

Det är i alla fall positivt att de försöker hitta någon som tar hand om djuret, och inte bara lämnar det vind för våg. Jag hittade ett marsvin som någon hade tröttnat på och bara lämnat utanför min verkstad för en tid sedan. Det fick tillbringa en natt utomhus i en liten kartong då när det var som kallast. Som tur var så hittade jag någon som kunde ta hand om det via den här sajten.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

tessa
0

#6: Det är fruktansvärt att det finns människor som gör så!!! Skrikandes Tur att ni fann den lille stackarn i tid och tog hand om honom - skönt att det finns hyggliga och vettiga människor också… - och gott att marsvinet fann ett hem!

Mvh Tessan

[HannahoHenrik]
0

Någon som vet om dessa 2 finns kvar?

Madde
0

Tyvärr har inte jag hört något om dem. Det man kan göra är ju och testa och ringa Gör ett försökt vet jag. Skrattande

[HannahoHenrik]
0

Oj stod det nummer? det missade jag helt Förvånad

Madde
0

Nä tyvärr. Det gjorde det inte. Måste vara jag som är väldigt trött. =) Testa och mejla dem. =))

[HannahoHenrik]
0

hehe inget crime att vara trött såhär dags =) oki det ska jag ta och maila dem o få reda på mer information

Madde
0

Ja tror man får bäst svar då i alla fall. =) så länge ingen här på iFokus har hämtat dem. =)))

[HannahoHenrik]
0

Inte fått något svar än så det verkar som om illrarna inte finns kvar

*L*
0

hoppas dom har kommit till ett bra hem

Faxlin
0

Men lite dåligt att de inte kan svarar och berätta att de fått ett hem då. Man kan tycka att man bör svara i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[HannahoHenrik]
0

Fast jag frågade bara om de fanns kvar, inget mer egentligen. Tänkte om de fanns kvar så kan man ta mer information då och kanske inte via mail. Men det är sant rent artighetsmässigt så är det ju inget fel att svara