Pys-fräs
Epona fräser hela tiden på mig =/ Eller, det låter mer som hon pyser… Så ska hon bråka. Det är visserligen gulligt, men måste hon pys-fräsa HELA tiden?
Någon annan som gör så?
golf.ifokus.se
väsandet anses ofta vara ett typiskt val/trots beteende…något man kan vänja dem av vid.

mjä, stiffler är 4 och han fräser fortfarande. Både när han är arg och när han är glad eller när han busar. Och man hör skillnad på olika typer av fräs så han menar inget illa när han är glad och fräser.
Konstigt nog poppar han sällan. Han poppar bara när man piper med hans pipis, då så att säga piper han tillbaka. Däremot poppar han aldrig när han är glad, då färser eller flåsar han istället. underlig iller.

Hon kanske har missuppfattat fräsandet lite. Vet att Robins Tuva ställer sig och fräser vid fötterna när hon vill att man ska busa med henne! Så det måste ju inte vara argt 
Vår saphir fräser jämnt! när man fyat, busat eller om hon är busig och springer förbi henne, de är nog det enda ljudet jag hört från henne (förutom lite gnäll)
tror hon lyssnat lite för mycket på min sura honkatt(hon fräser åt dem så fort illrarna kommer inom 30cm radie haha). Men saphir fräser tillbaka=P muhaha.
Tycker det är rätt sött:P. skulle va tråkigt om hon slutade med det

Förut så skrek Epona också, eller inte skrek utan typ…lät som en gris… det var rätt gulligt, men det han hon slutat med… Poppar gör hon när hon inte väser sådär, men Melwin poppar hela tiden, t.o.m när han ska bajsa 
golf.ifokus.se
Zuki fräser när hon vill att man ska plocka upp henne ur valphagen..
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Rocky poppar sällan, men brukar fräsa när jag fyar. Lite sådär rebelliskt.
Han hade visst gnällt en massa när mamma passade honom en helg. Så fort han blev lämnad så gnällde han som en liten bebis och det har han aldrig gjort förut. Jag har iofs inte varit borta från honom så länge annars.