Tack Nettan!
Måste göra en helt egen tråd till Nettan faktiskt.
Bättre människa finns inte faktiskt.
Hon ställde upp för mig i Söndags. Hon körde mig och Tilda till Ultuna(och det är några mil), hon fanns med mig hela tiden.
Jag är så otroligt tacksam för det!
Tack Nettan för all hjälp och ditt stöd.
Vet inte hur det hade gått om du inte funnits med.
Tack, tack och åter tack!

Åhh, sluta! Jag blir ju generad när du och Trolltott tackar mig. Jag blir jätteglad men generad.
Det är klart jag hjälper till om jag kan. Vi fick några timmar i väntrummet på Ultuna ;-)

Fint gjort av dig nettan, även om jag inte hade förväntat mig ett annat beteende än det av dig heller ;-)
Men jag tycker inte du ska bli generad av berömmet. Sug åt dig det bara, det är du värd.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Absolut är Nettan en underbar person, tyvärr så träffas vi bara på utställningar för det mesta, men även som igår hos Ulrika. Hon är värd alla eloger hon kan få.
#3 tror de menar nettan i enköping, inte iller nettan i just detta fallet ;)
#3 Ja, du, ferretgirl, det kan vara lite svårt att hålla reda på alla Nettor……..
hihihi, men jag tackar för berömmet jag fick
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
Opps :-) vilken blunder då *haha*

Ja precis. Jag menar Nettan i Enköping.

Oj hittade denna gamla tråd! Jag som trodde att illernettan va denna Netta. Men icke, och den har Nettan verkar inte aktiv här längre. Synd :-( Om du ser detta någon gång Nettan, så hör gärna av dig. Du försvann och jag saknar dig.
#8 nej hon är tyvärr inte aktiv längre men jag träffar henne genom jobbet ibland :) om jag kommer ihåg det så ska jag hälsa henne att hon ska kika in här :)

Tack! :-)
#10 Jag hoppas du hittar din Nettan….känns lite tråkigt att det inte är mig du avser :-)) Men tack så jättemycket för vårt samtal igår :-))
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

Tack detsamma det va jätte trevligt :-)