Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 158 ggr
sofie
0

OT Lite data hjälp

Nån kanske kan hjälpa mig här. Jag kommer inte in på min msn för det står nått om proxyserver och jag kan inte komma in på www.hotmail.com heller. Kanske är nått som spökar för alla? För jag kunde gå in på msn innan jag stängde av datan så jag har inte gjort nån ändring på nån inställning. Men hur kan jag hitta proxyservern och göra så det funkar igen?

skrellet
0

min kompis har samma problem. har du comhem? jag tror att det är nått strul hos dom

sofie
0

Japp jag har comhem. Tack för hjälpen :)

Nån mer här som har comhem och inte kommer in på sin msn?

[tiiia]
0

jag trodde deras server var nere för msn.com och hotmail.se var nere förut, kan ju vara den som krånglar

HannaM
0

Japp, msn bråkar här och jag har com hem

sofie
0

Vad smart jag som måste åt min mejl. Hoppas det funkar snart igen

Xannadu
0

Jag tror inte att det är msn och Mailen som är problemet. För jag är online på msn och i mailen.

[tiiia]
0

#6 det har varit problem tidigare idag.

Xannadu
0

konstigt jag ligger alltid online och har inte haft nå problem. jag har varit online sen 9 i morse

sofie
0

Jo just det, jag va nog inloggad i morse och helt plötsligt va jag utloggad. Skulle prova att ansluta och felrutan kom upp.

Xannadu
0

har varit online hela tiden utan problem

sofie
0

#10 Och du har Comhem?

skrellet
0

jag har gavlenet, och allting har fungerat felfritt

Xannadu
0

nej telia Glad

sofie
0

Ja men då är det säkert nått med comhem.

Xannadu
0

Japp det kan vara det värkar så för det är inga fel på msn eller mail :D

sofie
0

Nu funkar det :)

Faxlin
0

Vet att sarae haft problem med detta tidigare med, och har för mig hon har comhem :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Fluffpuff365
0

comhem strular alltid. Tyvärr har vi ju telefonen kopplat dit med så funkar inte comhem kan vi inte ringa :P

sofie
0

#18 Ja då va det nog samma för henne för hon har comhem :)

Faxlin
0

Fast jag har inte comhem och jag blir utsläng sjuhundra gånger i rad från msn. Gaahahhhhh hatar när det inte funkar som jag vill.

Audiatur et altera pars

Satmaran
0

Har samma problem här. Comhem är ett opålitligt bolag. Bara ett sånt faktum att man måste ringa ett betalnummer när man har problem och sen sitta där i ändlösa köer och vänta.

Lyckades inte komma in på msn från kl: 9 - 18. Man kan ju bli knasig för mindre GRRRRRR….

Jag vill bli förvarnad om sånt här. Liksom om de ska stänga av vattnet i fastigheten. Jag har minsann sprungit omkring halvt rabiat med intorkande shampo i håret och  vilt rafsande efter numret till fastighetsägaren. Fniss, ja det låter lite kul nu, men lagom kul när tvålen torkar fast på kroppen… 

Vill bara säga att jag inte uppskattar den typen av överaskningsmoment. Antar att många slitit sitt hår idag.

Vilket bredband ska man välja när bindningstiden tar slut??

Faxlin
0

Ja, vilken ska man välja. Det är en bra fråga. prolem har nog de flesta. Här hemma får vi vackert sitta kvar med glocalnet då det blir billigast för oss.
Men ibland är det sååå lågt, till och med för att vara glocalnet då det gäller funktionerna.

Audiatur et altera pars

sarae
0

kom inte heller in idag…har oxå comhem…*morr*

[tiiia]
0

då har ni nog rätt i att det är comhem som krånglar :)