Kastrering?
Har en lite undran? Kanske lite dum fråga men det e bättre att fråga. Var sitter egentligen pungkulorna på illrar? E det uppe vid "snoppen" eller nere?
Kan man va hundra på att dom har "släppt" pungkulorna vid 7 månaders ålder? Tänkte beställa en tid redan nu till november när Tyson e 7 månader. P.g.a. att jag vill ha en fredag så man har helgen att hålla koll. Lämnar man kvar illern hos vet. efter en katrering några timmar?
Tacksam för svar.

Pungkulorna sitter alldeles bakom penisroten innan analen. De bör vara som hasselnötter i storlek vid hans ålder men detta är ju olika från individ till individ. Du bör inte kastrera honom förrän han har kommit in i brunst… dvs börjat att lukta lite illa… och pinkmarkera.. då är han könsmogen och har vuxit färdigt.
min lilla hane som är född i april pinkar ÖVERALLT och luktar, men inte så att vi dör av hans lukt, men sambon känner att han inte dofter ljuvlig valp längre iaf. Jag har heller ingen koll på kulorna, tror ni att dom redan ramlat ner på min lilla?
Det är inte svårt att se/känna kulorna när de ramlat ner. 
Sara
okej, ska jag känna lite på han :)
Ja det gör dom :)

Tack för alla svar =o)
oj blir dom så stora. haha, då har inte min lilla grabb tappat sina ;)
Neo är 4 månader där :)
okej, men då kanske dom ramalt ner på honom då, fast dom inte är lika stora, tror jag såg dom idag :D Haha

Men om pungkulorna e lika stora som neos, betyder det att dom har "ramlat ner" på dom?

ja, har de inte ramlat ner så ligger de inne i kroppen, när de syns i pungen så har de ramlat ner :)