Yippie
hej på er alla
vill bara meddela att nu är det klart med det nya hemmet till mina små tjejer nora och dede om inget absolute drastiskt skulle inträffa så det blir ändrat=)
är så glad nu.
känns otroligt bra med familjen som ska ta över dom från mig och jag känner mig så lugn över att lämna över dom till gävle regionen=)

Grattis. Va roligt att dom har fått ett bra hem.
ja som sagt om inget drastiskt händer så kommer dom till en mamma i gävle med tre barn =)

grattis, va kul att du äntligen hittade ett hem åt dom =) lycka till !
ja det känns så enormt skönt att äntligen hittat ett hem där dom får en massa kärlek.
oj vad skönt och kul! hoppas det går bra för den nya familjen!
ja både jag och den familjen tror det kommer gå super bra. men nu ska jag bara hem och kollaallt som ska med dom i packningen, för miilo måste ju ha lite saker kvar=)
Vad skönt och vad kul att dom kommer till samma hem :)
ja jag satte ju samma hem före allt annat, många hörde ju av sig och bara ville ha en av dom, men även om dom velat haft båda så jag fastnade inte riktigt för dom helt enkelt. dom kändes lite skum med mera
vill bara säga att ingen fler behöver klanka ner på hur lång tid det tar innan jag ger dom till den nya ägaren med mera. är less på att höra hur folk ska klaga, ni vet ej hur mycket jag har pratat med den nya ägaren och vad vi har pratat om och vad som funkar bäst föär båda parter… är ni oskyldiga till detta så ta inte åt er=)

Grattis gumman=) kunde hon komma till illerträffen i Gävle och hämta dom eller?tänkte så vi slipper virra runt mer än nödvändigt hehe, för vi lär inte hitta rätt direkt till träffen=)
men hur kan folk klanka ner på att det tar tid? bättre det tar tid än att dom kommer fel?!
men hur kan folk klanka ner på att det tar tid? bättre det tar tid än att dom kommer fel?!
ja vissa tycker visst att man ska hämta sin iller inom 5 minuter….men nu är det så att detta är bäst fär båda parter. och jag tyckte att hon kan ju lika gärna vänta tills jag ändå ska ner för då tjänar hon respengar på det=)

Vad skönt att du hittat ett hem åt dem. Om de kommer på träffen får hon ju chansen att träffa oss andra med så kan hon kanske vara med på våra mini träffar i framtiden med :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Längtar till den 22 så jag blir tokig! undra hur många valpar det kommer dit?=)
#14 jag tror hon inte var intresserad att komma på träffen det lät inte så. hon kanske vill bekanta sig lite med tjejerna först innan hon går på en träff med dom. men jag ska kolla med henne och jag har tipsat henne om denna sida, så hon skulle nog göra en användare=)
kul om hon gör det :)

Kommer dom oxå till Gävle..=) Jag får Grynet idag..
Kan du vidareförmedla henne till mej sen tror du? Kanske har vi både iller och barn i samma ålder sen..=) Kanske vet jag vem hon är tom ifall vi är i liknande ålder. Vad heter hon?
#18 jag vil varken lägga ut hennes namn eller barnen ålder på denna sida men jag kan vidarebefodra att hon ska kontakta dig när hon gjort en användare=)
vill bara berätta för er att nora och dede´s nya ägare har nu skaffat en användare här och heter plingan35. det var ju folk som undrade vem hon var så nu kan nå fråga henne sj=)

Va kul=)
japp