ILLER i BiL
Vet att den loggan fanns som klistermärke att sätta på bilen på 90-talet någon som vet om den fortfarande finns att få tag på?

Häftigt, den hade jag velat ha!
Prata med STIF då det var dom som hade den.

Tror jag såg en sådan för inte så länge sedan faktiskt. Hmm, tror inte de är så svåra att få tag på :-) Eller att göra själv.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Då undrar jag om någon vet vart man kan få tag på klistermärken som man kan sätta på lägenhetsdörren, typ: "Djur i lägenheten, rädda vid brand!"

Borde det inte stå ILLER PÅ VÄG,typ hästtransport.
Det här med brand vet jag att Lena Andersson tog fram om jag inte är helt ute o cyklar. Tror det var mitten eller slutet av 90-talet

#4: Det märket vet jag att man kan få tag på genom Djurens vänner tror jag det är. Ja en djurorganisation i alla fall. Kolla runt lite på sådana. :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
# 4 Jag har en sån på min dörr och det står www.djurskyddet.se på dekalen.
Sara

Ja själv ha en varnings skylt med iller :0) Den ha jag för mig jag inhandla på ILLERTHRILLER i skövde för ett antal år sen :0) Då vet man att de bor illrar i lägenheten :0)
Vi har en lapp som det står In emergency please rescue my ferrets. Sen är det bild på två illrar.
åå det är sånt jag vill ha i min tråd "stickers/dekaler"
jag skulle inte våga sätta upp det på våran dörr eftersom det luktar ut lite i trapphuset och notera liiiite ;)
Tror SKILLS har några sådana dekaler som nämns i #10.. skicka ett mail till produktansvarig@skaraborgsillern och hör efter :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Lena har dekaler.. En som det står "utställningsillrar på väg", "iller´n vinner i längden", "varning, ägaren bits" mm mm kolla med henne ; )
#14 vem är lena? och hur tar man kontakt med henne?
Bra fråga hur man tar kontakt med Lena men sitter inte hon med i styrelsen för stif nu mera hon heter Lena Andersson
Rätta mig om jag har fel
Jo hon är ordförande i STIF.. ni som vill ha dekaler kan maila henne på : illerbiten@hotmail.com
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu