Iller iFokus

Iller

Etiketterillern-i-mediaillern-i-litteratur
Läst 742 ggr
TanjaS
0

ILLER i BiL

Vet att den loggan fanns som klistermärke att sätta på bilen på 90-talet någon som vet om den fortfarande finns att få tag på?

Tesan
0

Häftigt, den hade jag velat ha!

Xannadu
0

Prata med STIF då det var dom som hade den.

Faxlin
0

Tror jag såg en sådan för inte så länge sedan faktiskt. Hmm, tror inte de är så svåra att få tag på :-) Eller att göra själv.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ang3lica
0

Då undrar jag om någon vet vart man kan få tag på klistermärken som man kan sätta på lägenhetsdörren, typ: "Djur i lägenheten, rädda vid brand!"

Gramse
0

Borde det inte stå ILLER PÅ VÄG,typ hästtransport.

Xannadu
0

Det här med brand vet jag att Lena Andersson tog fram om jag inte är helt ute o cyklar. Tror det var mitten eller slutet av 90-talet

Faxlin
0

#4: Det märket vet jag att man kan få tag på genom Djurens vänner tror jag det är. Ja en djurorganisation i alla fall. Kolla runt lite på sådana. :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sara
0

# 4 Jag har en sån på min dörr och det står www.djurskyddet.se på dekalen.

Sara

TanjaS
0

Ja själv ha en varnings skylt med iller :0) Den ha jag för mig jag inhandla på ILLERTHRILLER i skövde för ett antal år sen :0) Då vet man att de bor illrar i lägenheten :0)

sofie
0

Vi har en lapp som det står In emergency please rescue my ferrets. Sen är det bild på två illrar.

[jenkass]
0

åå det är sånt jag vill ha i min tråd "stickers/dekaler"

skrollan
0

jag skulle inte våga sätta upp det på våran dörr eftersom det luktar ut lite i trapphuset och notera liiiite ;)

TottsiGirl
0

Tror SKILLS har några sådana dekaler som nämns i #10.. skicka ett mail till produktansvarig@skaraborgsillern och hör efter :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

STIF
0

Lena har dekaler.. En som det står "utställningsillrar på väg", "iller´n vinner i längden", "varning, ägaren bits" mm mm kolla med henne ; )

[jenkass]
0

#14 vem är lena? och hur tar man kontakt med henne?

Xannadu
0

Bra fråga hur man tar kontakt med Lena men sitter inte hon med i styrelsen för stif nu mera hon heter Lena Andersson

Rätta mig om jag har fel

KerstinL
0

Jo hon är ordförande i STIF.. ni som vill ha dekaler kan maila henne på : illerbiten@hotmail.com

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool