Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 2254 ggr
annawi
0

Vill träffa iller

Hej Illerägare!

Jag heter Anna, är en tjej på 22år som vill ha iller. Men innan så vill jag träffa någon annans iller :)

Finns det någon illerägare i Söderälje/Stockholms området (det går också bra längre bort) som jag kan hälsa på (ta en fika), fråga lite frågor, träffa iller?

Själv bor jag i Södertälje med min kille. Jag har velat skaffa iller i flera år och nu känner att jag kan ha en, nu när jag har fast boende mm.

Så om jag kan träffa din iller, eller om du känner någon annan som kan vara villig, hör bara av dig :D

Mvh Anna W

animal-lover
0

Bor i Västerås med mina 7 illrar, men det kanske är för långt bort Glad

Annars så är du väldig välkommen hit

Denise/ Raggarillerns

JossanH
0

Jag vet att det finns illerägare närmre än mig men är du sugen på en liten tripp till Norrköping är du även välkommen hem till mig och mina 2 illrar, plus att jag nästan bor granne med en kompis som även hon har en iller så du kan få träffa alla 3 om det passar bra :)
Jag är bra på att både fika och prata så du är välkommen ;P

Sajtvärd på Iller.ifokus

VeronicaKahlbäck
0

#2 Fika har jag då aldrig fått något men kan intyga på att du är bra på att prata, minst lika bra som jag;)

Du är även välkommen hit (Kumla utanför Örebro) om du råkar ha vägarna förbi. Har två tjejer och en kille som är sociala i olika grad.
Om du väntar tills maj kan du hälsa på mej ett stenkast från Jossan!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

JossanH
1

#3 Haha, jag är bra på att prata bort fikat ;)
När jag haft folk här som kollat på illrarna, som jag inte känner så får dom faktiskt fika :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
2

Sista familjen som kom och hälsade på mig och illrarna hade med sig kaffebröd. Det tyckte jag var ruskigt trevligt:)

Zmellda
0

Du är mer än välkommen till Tyresö och hälsa på mina två monster! Även Kerstin i tyresö

http://www.diamantens.cybersite.nu/

kan du höra med. Det var där jag träffade iller första gången. Tror de har åtta pälsar nu :)

Doktor-och-Designer
0

Du är även välkommen att hälsa på oss :) Vi bor i Bergshamra, Solna, och har sex illrar. Vi har illeruppfödning och enligt planerna så kommer vi få små valpar i vår. Så det är bara du hör av dig om du är intresserad av att komma förbi, nu eller senare när vi har valpar :)

Vår mail är info@midnattssolensuppfodning.se, och du kan även titta in på vår hemsida.

Diamantens
0

Som Zmellda skrev så bor även vi i Tyresö och hit är du/ni oxå välkomna!

// Kerstin

Titta gärna in på vår sida http://www.diamantens.cybersite.nu

Zmellda
0

8 Alltid en bra ursäkt att ses också. Jag har ju varit lite dålig på att hälsa på ;-)

AmeliaH
0

Jag bor i Högdalen och du är välkommen att komma hit och hälsa på mig och min Tony!

annawi
0

Vad kul att det är så många i Stockholmsområdet som har illrar :) Jag har nu en iller-träff på torsdag, och min förhoppning är att jag kommer bli kär och vill ha en iller på momangen!

Jag hör av mig till ni uppfödare snart ;)

Zandrama
0

Jag, min sambo och våra två töser finns i Norsborg :) Vi välkomnar alltid nån som vill hit och träffa pälsisarna :) Dock åker vi iväg till London en vecka på Tisdag och efter det är det antagligen flytt till Alby xD Men vi skulle nog kunna klämma in något efter att vi kommit hem :)

//Belinda aka Zandrama

ElinaPersson
0

Zandrama: då bor ni väldigt nära min kille, han bor i Vårby Gård :) man kanske kan ses nån dag? Dock har jag inga pälsar.. Har lov vecka 8 dock ^^

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

Zandrama
0

#13 men åh vad roligt :D ja men absolut det tycker jag :)

//Belinda aka Zandrama

kredka
0

När det blir varmare kan vi göra en iller träff igen :) det var mycket trevligt förra året tycker jag ;)

Välkommen till ferretplanet.se :)

Zandrama
0

Ja! Illerträff i Stockholm :DD

//Belinda aka Zandrama

ElinaPersson
0

Illerträff i Stockholm i sommar, count on me! :D planerar flytt i Juni bara jag har sommarjobb med chans till provanställning :)

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo

ratuoi
0

Jag skulle jättegärna vilja träffa en iller/illrar för första gången. Jag bor i Sörmland men kan även ta mig till Stockholm :)

Medarbetare på Social fobi iFokus

JossanH
0

#18 lättast är nog om du skapar en egen tråd om detta eller söker i det nålade inlägget "träffa andra illerägare". Denna tråd är 2 år gammal.

Sajtvärd på Iller.ifokus

ratuoi
0

#19 Ja jag såg det. Sitter med mobilen på ett tåg hela dagen och försökte skapa en egen tråd men det gick inte. Händer ingenting när jag klickar på "Skriv inlägg"

Medarbetare på Social fobi iFokus

JossanH
0

#20 aha!

Sajtvärd på Iller.ifokus

becka89
0

#18 bor i Eskilstuna med min sambo och våran iller hane du är välkommen till oss och träffa iller :)

VeronicaKahlbäck
0

#18 Ibland är det jättesvårt att få upp trådar från mobilen, har du testat att skriva från webversionen?

Har du vägarna förbi Norrköping är du välkommen hit 🙂

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Grodan
0

Jag finns i Bettna (Flens Kommun) med mina två pälsar…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️