Omplacering av tjej ?
Det känns lite tråkigt då jag hade sett fram emot en fin relation till en andra iller men så blev inte fallet :/ Jag kollar därför intresse här om det kan finnas ett bra hem för henne. Vill att hon ska komma till ett hem med andra illrar. Tjejen heter Doris och är snart 1 år, pastell och kemiskt kastrerad. I förra hemmet var hon jättego och snäll, men hos mig visar hon inte sina bästa sidor. Och hon tar inte fram mina heller. Ibland blir det fel och man passar inte ihop. Jag har pratat med andra om det och det händer även de bästa tyvärr.. Jag skulle säga att hon kan behöva lite bitträning, om det nu inte berodde på att hon inte gillade mig bara.. Toan är inte 100 %-ig. Hon finns i Borlänge, skriv ett meddelande så kan jag berätta mer.
Vaccinerad & chipmärkt är hon också.
Ibland går det ibland inte. Djurägandet ska vara roligt, inte en press. Hoppas hon hittar hem till någon som älskar henne för den hon är och som hon kommer trivas hos! Lycka till med att hitta ett bra hem till sötnosen :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Är det diesel doris fråb Lowe?
Vet inte vem det är :p men fick en fråga om det nyss också..
Men förra ägaren hade henne i nån månad innan hon blev allergisk och döpte henne själv till Doris så det är definitivt inte hon :)
Finns det ingen alls som kan tänka sig ta henne? :/
Är det akut?
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling
Ja det börjar bli, för katten har tappat förtroendet för henne och snart alla illrar då hon har varit på henne. Katten är lite mesig av sig också så det funkar nog med tuffa katter :p Känner att det börjar bli en dålig situation för alla att hon är kvar här.. :/
Doris har nu flyttat till en tjej i stan, håller tummarna att det funkar där :)