Saker på Ullared?
Ska till ullared nästa lördag och jag undrar om det är någon som vet något kul man köpa till sin iller där?
Någon som behöver något därifrån?
putt*
Ingen som vet något kul man kan köpa där?
ja jag funderar oxå på att åka dit och skulle vilja ha lite tips=)
vet inte just något specifikt tips. Men dom har ju rätt mycket saker.. så ni hittar säkert något till pälsarna iaf! :P
åh har inte vart där på hur länge som helst! du kan ju få ta med mig ;)

Jag var där i somras… tyckte inte där var speciellt mycket till illrarna… MEN fyndade vitaBe…. normalpris i Malmö per förp. 25 spänn och i Ullared 15 spänn.

Jag tycker det finns skitmkt saker man kan fynda till illrarna där.. kanske inte just i illerkategorin men annat passar också :)
vi var där i fredags och köpte vetegrodsolja ;)
Vetegroddsolja har ja köpt.. Flexikoppel är oxå jättebilliga..har även köpt lite olika leksaker…. Sen köpte jag även denna skon men det är det tag sedan.. Men det är som alltid med Ullared handlar lite om att man ska ha tur och att det finns massa kul inne just när man är där
Hoppas du hittar massa Kul :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

När vi var i Ullared hade de inget rligt alls till mina illrar. En djup besvikelse.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

har en lika dan sko till kasper. han älskar att gömma sej å busa i den.. =)

Hejsan!
På ullared finns det toppenmycket saker, kanske inte under kategorin iller, men massa som man kan använda till, dock har dom mycket kattsaker, och det går ju hem hos illrarna också! (: Hoppas du hittar massa skoj där(:
Mvh Nathalie

Sån passande tråd då jag ev. ska åka med vänner till ullared inte nu till helgen men nästa…
Så jag ska se vad jag kan fynda där till Busan o de andra djuren…