världens renaste lägenhet
Yup! det har jag nu. Har skurat varje milimeter med tandborste och scotch. gjort av med 3 liter ajax och 1,5 liter klorin å närmare 400 meter hushållspapper. Allt är tvättat, inkusive fönster. Å det luktar sååå rent. inte en gnutta illerdoft.
och hur tackar pälsarna mig? jo två prydliga korvar mitt på golvet och 2 kisspölar som mest liknar en översvämmad flod, som lånngsamt rinner över parketten. Och sen har stitch hittat en ny hobby. han står å pillar ut all Totally ferret ur fodret, och gömmer detta lite överallt för att tydligt visa sitt missnöje. Själv springer jag efter med en skål å plockar upp alla bitar å häller tillbaka. vilket bara gör hans försök än mer envisa och hans uppfinningsrikedom gällande gömställen av foder än mer fascinerande. men han har väldens mest envisa matte, så jag ger mig inte i första taget! fodret skall ätas upp, och tillsdess förvaras i sin skål!

Stackars mammas bebis. Ska han komma till gammelmatte .-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
mmm just nu skänkes han bort ytterst billigt vill jag lova! Mitt nystädade golv!!! suck!
haha ;) men hade inte du tunna till fodret.
#3 jodå. 3 stycken för att vara noga ;) men det här e maten i matskålen
Aha, då är det värre =P Haha :)

Ja jisses, vad gör man inte för sina illrar!
Tänk på vad mycke fritid man hade haft om inga illrar fanns,
ingen tid till spillo på att plocka bajs o kiss, matrester, några stumpor/kallingar/trosor under soffa/säng, listan kan göras lång…
Tänk vad tid andra folk har över som ej har illrar…
Men skulle ändå aldrig vilja byta
Att inte bli väckt på morran av ett bätt i rumpan av Roland vore ju rena madrömmen…
Sarae!!
Jag betalar det du vill ha för Stitch!!! 
#7 hehe det e lugnt! du kan få honom på köpet med puffarna!
"just nu skänkes han bort ytterst billigt"
Hehe, om man skänker bort nått..så tar man ju inte betalt ;P.. ( bara lilla jag som reagerar på sånna saker säkert xD )
#10 hehe bara liiite upprörd i stridens hetta ;)
#9 ok postar honom med puffarna!