Idéer om myssaker.
Har en massa filtar och gamla kläder som jag tänkte göra något myspys av åt Itchi men har absolut inga idéer förutom hängmattor. Någon som vet något "coolt" man kan göra? Har ett halvt rum att göra något kul på. :P

har du byxor att göra om så klipp av halva benet så kan du antingen sy igen halva sidan, så blir det som en myspåse, men om du har den öppen å sätter in lite ståltråd så den håller sig rund blir det en perfekt tunnel =)
oh tack :) Ska jag göra. :) Ingen som vet något stor och mysigt man kan göra? tänkte spänna upp en hel filt och sen sy fast lite tunnlar och sånt på den :P

åhh, vad häftigt =) det lät väldigt bra :D jag tror jag härmar dig sen när jag får min symaskin :D hehe, om det är ok ;)
Haha ja ;P Det är lugnt :)

va bra ;)
Jag är så sugen på att göra något stort åt Itchi, men ´vet inte vad. Jag måste ha världshistoriens sämsta fantasi!

Ta en stor filt. Sy fast kläder som sovpåsar, rör och sådant där det kan krypas och mysas i :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jo jag tänkte göra det. Men måste göra upp en "modell" först. Det svåra är ju att sätta igång :(