Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 720 ggr
Pandae
0

Vill ha tips

Råkade bli kär i Camillas iller Rubin (också syster till mina två illrar)

men min pojkvän vill inte:'(

någon som har bra övertalningstips ha ha =D?

sarae
0

Hmm… inget mys på en månad? du kommer inte duscha på en vecka?

eller så: du lovar att laga middag en hel vecka? du lovar att följa med honom på alla fotbollsmatcher han vill? han får ha fjärkontrollen i en vecka?

Pandae
0

Jag lagar redan mat och damsugar hemma varje dag hela veckan så de är svårt att locka med det haha=P

och han kollar varken på tv eller fotboll..
Kanske kan lova att han får ha datorn precis när han vill utan att jag ska klaga..vi brukar bråka om den ha ha=P

sarae
0

#2 jame då säger du att du inte kommer nära köket eller en damsugare på fleeera väckor. när han gått 3 dagar utan mat kommer han själv börja tjata om rubin ;)

Pandae
0

haha jag sa att jag faktiskt kunde flytta till ett eget ställe så han slapp alla mina djur..fast de gillade han inte..hihi

Han har änsålänge gått med på om det går bra med smaragd(vi har henne nu för på lördag ska vi upp till södertälje och lämna henne) och går de bra så ska jag nog få. Så måste hålla mina tummar jättemycke…och får nog springa o tömma lådorna o sånt när han inte ser så att de inte verkar så farligtOskyldig

Crispig
0

Vad har han för andledning? Man får vara försiktig så att man inte sliter ut killen:P han bor ju också där :)

Pandae
0

Han tycker att det är tillräckligt med djur, det är hans anledning. och att han tycker att en iller till gör att vi är mer låsta:S
men jag har min lillasyster som vill passa dem (för hon tycker de är kul) så de är ju alltid garanterat med att vi kan åka iväg.
och sen tycker han det är jobbigt med lådrensningen. och sånt. Han gör det jobbigare än vad det faktiskt är.

Djur ska inte kännas som de låser en, utan att man tycker det är kul. Vilket jag gör. Jag älskar dem:D kan inte va utan dem.
men han tycker att dem låser oss:'(

Crispig
0

Det är många som inte kan förstå oss med djurintresse… Det är som med vissa med extremt fotbolls intresse. jag kan inte förstå det:P

En del tror att vi vill vara med dom bara för att dom är "söta"…

sarae
0

#7 haha exakt….ingen jag känner förstår mig ;) inte ens min djurgalna mamma. en likaväl kan jag bara inte fatta folk som älskar sport :P

Pandae
0

haha kan inte heller fatta sport=P

de är sant=P inte ens mina närmsta vänner förstår mig när de gäller det heller..

de säger bara men du sa ju sist inga fler.
jaaa men de e lätt när man precis köpt sin lilla iller hihi^,^

skrollan
0

det med tv kontrollen var bra saree ;) ska jag köra med :)

Pandae
0

vi får använda oss av de medel som vi kan

jag lyckades nog rätt bra inatt när jag sa:
Du får ha datorn utan att jag klagar
han: det tror jag inte på
jag: men då slutar jag dammsuga o laga mat då
han:*mutter*
heheRäcka ut tungan

skrollan
0

men det är bra, och du ska säga det precis innan ni har det som mysigst också ;)

smurfb
0

Älskar både fotboll och illrarna, så jag måste ju vara perfekt? Räcka ut tungan

Pandae
0

#12 hihi ja klart =D han ger sig nog..min vilja är stark..(dvs han tröttnar på mitt tjat><) :P

#13 haha =D kanske det^^

Faxlin
0

Testa med sex, det brukar funka. Ge honom den bästa natten någonsin så kanske han ger sig. När det är som bäst så prata valpis :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Pandae
0

yey=D jag övertalade honom!Skrattande Han insåg nog vilket helevete han skulle få om han sa nejOskyldig

Norrskenets
0

#16 hehe va tur=) så när hämtar ni valpisen då?Skrattande

Pandae
0

vi är i stockholm nu men ska köra hem inatt…

så väldigt snart hoppas jag =D ska ändå hem till camilla med papper & så på smaragd som vi lämnade i södertälje:D

babsan
0

#18 va kul grattis :D

Faxlin
0

#16: ohh, vad skojigt. Då får vi hålla kontakten och se hur busarna utvecklar sig. Hoppas hon är gosigare än MajaPiraya jag har här. ;-)
Hon är bara gosig på håll. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nea
0

#16 Vad kul. Och skall man tro Camilla så är Rubin ganska gosig nu. Å andra sidan sa hon något om att Topaz var snäll om än busig. *mutter* Tur att han är så söt och rolig som han är annars hade det blivit reklamation av honom. Flört

skrollan
0

vad kul. grattis till sötnosen!=)

Norrskenets
0

Jaha va kul=) då blir det snart en massa bilder då?=)

MissFerret
0

haha… måste skvallra… Idag fick jag ett sms av Sussi… Hon har lyckats att övertala sambon … haha så som det ser ut nu flyttar Rubin hem till sina syrror Jade och Safir kanske redan på tisdag… onsdag i denna veckan

Smex
0

haha! Så det är där hela kullen hamnade allså =) Nej men vad kul.

MissFerret
0

hahaha japp…. jag har ju den turen att de kommer ju rätt ofta på besök… Så jag hinner knappt att sakna dom… jag får min dos av illersnuffning….

skrollan
0

vad härligt, gud vad kul =)

Pandae
0

Ja jag sitter i värnamo nu hos joakims föräldrar och hoppar, vi har fått lova att stanna här tills en stund efter de kommit hem från jobb…men imorgon då kommer jag springandes hem till camilla hihi^____^

#20 Mina två busar har inte tid till kel oftast ha ha =P safir är ett fräsmonster hemma hos oss:P

#23 Klart det blir en massa bilder:D Tar iofs redan foto i princip varje dag:-) ifall ni vill kika på mina små monster kan ni kolla här:
http://soulofpain.bilddagboken.se

lösenord: jagvillse
:D

Biffsipi
0

hehe jag vet hur det är, att dom aldrig kan fatta hur viktigt det är för oss med djur. Men sen är de nog ganska bra att dom säger ifrån för annars skulle vi nog ta hand om så mycke djur som vi inte klarar av egentligen.

Min sambo ville inte ha nån iller alls men med mycket tjat och gnat så har de gått. Vi var och tittade på en igår och ska hämta den i veckan :D Jag sa att djur är min hobby och så kommer de alltid att vara. Hans hobby är golf och då tycker jag att om han får köpa nya klubbor för tusenlappar så får jag skaffa en iller. Sen drog jag även till med att vi kan vara särbo så jag får ha alla mina djur men att vi ändå kunde träffas. Som sagt….nu har han gått med på de:)) 

Lycka till! ingenting är omöjligt;)

Pandae
0

Ja att säga att man kan flytta så de slipper ha problem med ens djur var effektivt, jag sa med det. för jag blir sur när han gnäller på dem..hihi. Jag klarar mig ju inte utan domGlad

Vad blir det för en litn valp?
har du fler djur?

Ja precis! varför kan de lägga så mycke pengar på sin hobby om inte vi får lägga pengar på våra? Min pojkvän köper tex dyra fotosaker>_<