Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 315 ggr
Satmaran
0

Babynosarna 6 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha så var det dax igen då!!!

Valparna börjar bli stora, bara några veckor kvar till leveranserna. Sista valpen Astrid blev tingad igår och alla hamnar hos vettiga människor. Lådträningen går framåt. Endast 4 bajsar utanför det senaste dygnet så jag är lycklig.

I veckan som gått. har de blivit bjudna på kycklinghjärta och det var verkligen poppis. Måste köpa mer av de läbbiga organen idag, urk!!!

Ja ja här kommer dagens bilder. Vi börjar med 2 flickor och mamma Ida.

cannaydia
0

Gullungar, härligt med valparn när de kommer upp sig i åldern lite, men de e då jobbet börjar hehe. ursöta.

Satmaran
0

Nyvaken Castro! Vår lilla koalabjörn :)

[jenkass]
0

finns inget annat att säga än: naaww Kyss

Satmaran
0

#1 Ja nu tycker jag att det har lugnat sig något. De senaste 2 veckorna har dock varit påfrestande. Aldrig har jag torkat så mycket bajs. Phu och stånk. Fast nu de senaste dagarna har de fattat vad lådorna ska var till.

Bild på lilla Fideli som ska till Borlänge.

Satmaran
0

En till på Fideli.

Satmaran
0

Ryggblid beställd av M_star, hoppas den duger, annars får jag försöka ta en bätre när han sover.

Satmaran
0

Och här har vi lilla Snaps som ska till Emmi i Göteborg.

Satmaran
0

Avslutar med en Snapsbild till.

Norrskenets
0

Huuga*dreggel*Räcka ut tungan vilka sööta! påminner jätte mycket om min Saga när hon va liten juh=) Skönt att höra att alla valpar fått varsitt bra hem=) Usch va söta dom är, du vet att det är olagligt att va såååå söta va?!Flört

skrollan
0

dregglar ner tangentbordet!!!

Illercafe
0

Inga bilder på min plutt? Skrattande

Mstar
0

Mera bildar!! :D Massa bilder.. Dränk mig i bilder! Snälla? ;P

Lenore
0

Har du någon bild på min tös? Glad

Satmaran
0

Luuuugn, sååja, luuugn, flickor!!!!

Ni är ju omättliga!!!

Liselott, du ska ju komma hit i helgen, ta med kameran och plåta så mycket du orkar. ;)

Linda och Maria ni har ju bara 8 dagar kvar tills ni får pralinerna med hem, ni får väl tåla er lite, hi hi.

Nja jag får väl gå en runda med kameran imorgon igen och se om något fastnar :)

Mathilda som ska ha Astrid har tur som bor i Malmö, hon kan komma springande bara för att kela en stund med sin pralin. Orättvist va?

Lenore
0

#14 Men det är ju så jobbigt att vänta. Man längtar ju halvt ihjäl sig! :P Lite bilder kanske lugnar en för en stund. :)

Ja det är verkligen orättvist! Lyx för Mathilda!

Mstar
0

Nu börjar killen undra vart man hittar bilderna (vilket jag redan har räknat ut att han skulle fråga) Och jag har skapat en fin mapp åt oss med alla bilder ^^

Mstar
0

Lekbilder up next kanske? :D

Illercafe
0

Har är Skatt med grabbarna, en av dessa ska bli lillebror.