Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 292 ggr
Gilla
0

*suck*

Har tillbringat större delen av dagen med att tvätta.
Sängöverkast, bäddmadrass, kuddar (varför ska jag älska dem o ha så många)täcken, påslakan….rubbet.
Nu är det bara sista täcket som ligger i torktumlaren o sen är sängen helt bäddad.

Då drar en vindil förbi mig…som får näsan att skrumpna ihop.
Passerar…o…går o lägger sig i min halvbäddade väldoftande säng.

MARWIN!!! Måste du skunka…o sen gå o lägga dig där?!?!

Smex
0

haha nej vad hemskt!

Det är därför man skall se till att ha en dörr in till sovrummet =P

KerstinL
0

Det är väl typiskt illrar!!! hehe

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Zaria81
0

Usch då,Mimmi gjorde samma sak när jag tvättade,då jag inte tängt dörren till klädkammaren och jag i min enfald var säker på att hon sov på sin plats,istället för doften av sköljmedel når en vidrig skunkdoft istället då Mimmi sovit där,hon har dessutom den trevliga *not* vanan att skunka rejält i sömnen…

Robinsnel
0

tsss.. jag tvättade o blekte soffklädseln idag, det första bror Milton gjorde var att fisa in den rena fina soffan… :/

Tesan
0

Vad kan man säga, häärlit…

babsan
0

haha, snälla illrar det där ;)

Gilla
0

haha Robin…ett släktdrag mao ;o)

Rätt skönt att höra iaf att det inte bara är jag som har knäppa illrar Glad

sarae
0

ooh det verkar vara tvätt dag för alla idag? själv håller jag just nu på å skrubbar min lägenhet med tandborste och scotch. har även tvättat soffklädsel å alla filtar kuddar å katten vet vad….men fortfarande ser det ut som en katastrof zon här

skrollan
0

när vi ändå är inne på städning här så, vad gör ni med era illrar när ni dammsuger och moppar. Jag dammsuger varenda dag och tycker så synd om dom eftersom dom blir rädda och gömmer sig, vad ska jag göra ? Moppa är ingen fara, det tycker dom är kul, det är bara jobbigt att ha dom i väge ;)

sarae
0

den ende som e rädd e stitch, så han brukar springa å gömma sig i iller huset. Buffy å molle bryr sig inte. rickie sitter å åker med när jag damsuger. men när jag moppar brukar jag oftast stänga in dem i det rum jag inte moppar just då.

skrollan
0

haha, härlig ricki är :) Haha om mina pälsar kunde vara så , kan du uppfostra ina också, jag kan skicka ner dom med tåg ett par dagar ;O)

sarae
0

#11 tro mig du vill INTE att dina pälsar blir som mina..jag har just legat å skrubbat golvet med en tandborste efter deras bajslekar :(

skrollan
0

Okej, men jag kan behålla mina här hemma då. Jag kan dra dammsugen lite extra, bara jag slipper torka baks ;)

sarae
0

#13 hehehe e du säker på det? känns som om jag just har mockat ett helt stall..suck

skrollan
0

haha, jag är 100 % säker :) hehe. smabon fick sist gå ut med dom när jag dammsög, det funakr på helgen, men på vardags så jobbar han natt och jag i skolan så då kan vi inte göra så. men jag dammsuger dårå ;)

Norrskenets
0

haha va snällt, han tyckte att det saknades nått;P

zickan
0

mh vet så väl hur det känns.. fast hundens fel istället.

suttit i tvättstugan i 6½ tim i dag. han har fått i sig någe ill så det är vetten i morrn när mamma satt in pengar till mig. satt någtt i halsen lr slickat på katterna för mycket, små spyr till och från. precis alls i hela lghten har varit i tvätten i dag. men nu varkar han ha slutat.. suck

blir det ille rmed blir det nog egen tvättmaskin..hehe

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.